chap2

103 11 1
                                    

Org memanggil SinB itu ialah...
"Siap tu?"Tnya Sana dgn hairannya..yelah tetiba teriak tak tentu psal.."I...t...u..S-"blm habis SinB berckp..Org yg memanggil nya tdi prgi kearh SinB dan trus menarik rmbut SinB."Ah...Suga skit lah.."Adu SinB..Sana hairan.///Sapa Suga??Dia kingka ker???Knpa dia trik rmbut SinB?*dlm hati*// "Hoi!!Asl ko tk siapkan krja rmh yg aku sruh ko buat?!"Jrit Suga ke arh SinB."Awk!Jngn ganggu kwn sya!"Jrit Sana...
   " Eh?!Ko spa plk?! Tak prnah jumpa kau?!"Blas Suga dgn suara kasar nya..Tetiba seorang lelaki menolak Sana sehingga kan Sana jatuh.."Ouch.."Skit Sana.."Padan muka kau!Yg ko msuk cmpur asl?!"Soal Lelaki itu lalu tarik rmbut Sana..Sana hnya mengerut(?)dahinya akibat skit..
"bgus,V"kata seorng lagi lelaki..//ooo..Nama dia V..Muka dia mcm alien tpi handsome*Dlm hati Sana*//Sana mengumpul tenaga nya lalu menyepak kaki V dan Suga..Suga terlepas rmbut SinB..Sana trus pgg tngan SinB dan Cbut lari.."s**t!Blh terlepas lak!"Kata Suga.."Yg krg tercegat kat  sana asl?!Tk kjr dia?!"Tengking Suga kpda kwn²nya yg tercegat kat tepi Suga.."mcm mana nk kjr?Tngok kaki aku ni." Kata Rapmonster.Suga melihat kaki Rapmonster..Rupa²nya ada lipas yg bnyak.."Uwah!!!!"jrit Bts..Mreka menhentak kaki mreka(kecuali Suga&V)..lps habis Lipas tu kluar dri seluar mereka,mereka trus gi locker untuk mengambil buku² pelajaran mereka nnti..Bts prgi ke klas..Kelihatan SinB dan Sana ddk meja tepi mreka..Yg lbih takut..Sana ddk sebelah Suga dan kwn² nya yg lain..Tetiba Prof.Chanyeol msuk..Dgn smart,bercermin mata bulat,dgn gaya macho.."Sapa nama prof tu?"tnya Sana.."Prof tu??Nama dia Prof.Park chanyeol..tpi pnggil dia Prof.Chanyeol."Blas SinB..Sana hnya menggangguk kpla nya.."ok,Class..Hri ini ada bdk bru ker?"Soal Prof.Chanyeol.."Ada Cikgu!"Jwb SinB."Sruh dia prgi dpn"pinta Prof.Chanyeol.Sana bgun,Dan hndk prgi ke dpn..Tiba² Suga penarik kaki Sana menyebabkan Sana terjtuh..Semua bdk dlm klas gelak.."DIAM SEMUA!!"Jrit Prof.Chanyeol lalu prgi ke Sana..
"Awk ok??"soal Prof.Chanyeol..Sana mengguguk lalu bgun..Sana dan Prof prgi ke dpn..."Annyeonghaseyo!Mortuzuki Sana inmida..I am from Japan"Ucap Sana lalu bow..Semua org tepuk tngan kecuali Bts...

Oklah..Smpai sini jer..Mata Author ngntuk..Msti bnyak typo..Sorry kalau tk best org pendek atau dedua..Kalo yg dh bca tu vote lah yer..oklah nk tido..ZZZZZ

Suga:Eh?Chagi oppa dah tido..*tido sebelah Author*

Okdah..Author mengarut plk..#^_^..

Kingka Falling In LoveWhere stories live. Discover now