Bylo mi jedno jestli mně nějací vlci hledají nebo ne.Ale měla jsem nutkání za nimi jít ,ale ten pocit jsem překonala a normálně jsem šla ven jakoby nic.Měla jsem v plánu jít do lesa najít nějaké byliny pro starou vlčici kořenářku.Jenomže můj ,,skvělí,, plán na zbytek dne zkazil alfa. ,,Ty hloupá vlčice!!Pojď sem!!!" Řval na mě a když jsem k němu šla všude kolem jsem slyšela : ,,Tak ta umře." Nebo ,,Držim palce Echlupce ,hehe!!" Všechny jsem ignorovala a najednou jsem jsem oběvila novou věc.Díky mé magii jsem teď drzá.Když jsem k němu šla tak sem se drze usmívala (ten výraz když na někoho zvelika kašlete).
,,Co potřebuješ Alfo?!" Zeptala jsem se. ,,Ty blbko co jsi provedla??!Ti vlci tě hledaj což nemůže znamenat nic dobrého!!" Moje drzost okamžitě vyprchala a já jsem stáhla uši.Vipadal hodně naštvaně.Jeho naštvanost by se dala i krájet.,,Ty ...Omega!!Bude z tebe Omega!!" Zařval na mně já vytřeštila oči.Stáhla jsem ocas a přikrčila se. ,,Ale alfo...!"víc jsem ze sebe nevidala.V pozadí jsem si všimla 3 vlků.Najednou jsem měla jiskru v oku.Ještě že jsem se podívala na Alfu ,který mě chtěl praštit.Uskočila jsem a...Najednou pomocí Měsíční i Sluneční kuličky jsem mu dala ránu já.,,Ale ne..." řekla jsem polohlasem.
Začala jsem utíkat.Ti vlci na mně zakřičeli ať k nim jdu,že mi pomůžou.
,Nemám co stratit .. teď!'Pomyslela jsem si v duchu a rychle jsem běžela za nimi.Běžili jsme pěknou chvíli.
Když jsme konečně zastavili měla jsem spousty otázek.
,,Odkud znáte mé jméno?!A vůbec kdo jste!?" zeptala jsem se udýchaně.
Ten vlk mě zastavil a představil všechny.Jmenoval se Aiqo,Pak tam byla Tynny a Danny,ale on nebyl prasyn bohů.Byl normální vlk.
Když jsme se teda představili a Danny mi vše vysvětlil tak jsme se rozhodli ,že půjdeme najít Exeeda.Po cestě Aiqo na nás udělal ,vtip,
Pomocí jeho magie.Byli jsme zmoklí jak slepice ,ale naštestí já mám magii Slunce a Měsíce tak jsem se osušila.Cestu jsme si užili.Poznali jsme se.V noci jsem pomocí Slunce svítila na cestu.A ve dne Tinny přivolala nějaké draky.Byla jsem unavená tak jsem si na drakovi zdřímla.Po dlouhé cestě na drakovi jsme zastavili u kolonie Omega,kam bych měla teď patřit.Šli jsme za Exeedem.Já sem se pomstila Aiqovi vtipem.Sehrála jsem že vím,že měsíc na nás padá.Nevěřil,ale já pomocí své magie jsem přivolala nepravej Měsíc a ten ho pohltim.Vevnitř byla voda takže pak zmokl taky.S Danny a Tinny jsem se nemohli vynasmát. ,,Uží si to hehe!!" Smáli jsme se mu.Byl naštvanej chvilku.Potom se smál taky.
Když jsme se vynasmáli a Aiqo uschnul vydali jsme se do tábora Omegy ,který byl blízko.Těšila jsem se,až poznám dalšího vlka.
ČTEŠ
Aiqo's Story Of Five Gods-Eclipse Wiew
FantasyJsem Eclips,bílá vlčice.Mám 4 Roky a Žiji na území Alf,ale nejsem vůdčí typ.Spíše naopak. A navíc mám divné schpnosti... Originální kniha : Aiqo's Story Of Five Gods