Kapitola VI.:Umm...Pomoc?

17 4 1
                                    

Když jsem tam ležela,spoutaná,přemýšlela jsem.
Přemýšlela jsem o těch předešlích dnech ,jak se mi život změnil v okamžiku.Z normálního vlka na poloboha vlků...Bylo to neuvěřitelné.
Přemýšlela jsem až do chvíle než přišel Vlk.Nebyl to asi ledajaký vlk jelikož se mu všichni klaněli.
Přišel ke mě a utáhl mi pouta hodně hodně silně. ,,Jau..to bolí.." sykla jsem.Usmál se.,,Jen spi kotě,dokud můžeš..!" řekl mi do ucha.Zamrazilo mě za krkem a zježily se mi chlupy.
Odešel.Konečně ,ale ty pouta pořád dost boleli.Naznačoval jim ať mě hlídaj.Ušklíbla jsem se.,,Hmm..hrozba odešla teď jen magie....umm co?!Magie nefunguje??' Vytřeštila jsem oči.Pak jsem si to uvědomila.1) Zde není Slunce ani Měsíc a 2)Magie zde funguje jen určeným. Byla jsem podrážděná.Věděla jsem,že volat o pomoc mi nepomůže a navíc by mi to jen zhoršilo vizáž...Ano na todle jsem myslela v životně ohrožující situaci.
,Jen spi kotě,dokud můžeš..!' Vzpoměla jsem si na jeho větu.Pořád mě děsila...,Musím něco,cokoli udělat a informovat ostatní...ale jak?A co bych jim řekla?!Ó pomoc zachraňte mne mí přátele?Opravdu...Asi ne ale .. můžu riskovat a zeptat se těch démonů co tu jsou...To není dobrý nápad...' pomyslela jsem si.Najednou jsem viděla rozmazaně...A usnula jsem...Na chvíli...
Když jsem se vzbudila ležela jsem někde...Na hodně divném místě.Vypadalo to jako pohřebiště nebo tak.Zvedla jsem se a rozhlížela se. Kde se vzali tu se vzali zas ti černí ,vlci,.Vycenila jsem zuby.Byla jsem připravená bojovat.Slišela jsem smích.Otočila jsem se...Ležela jsem, na zemi s jeho tlapou na hlavě.Nebolelo to.A asi ani nemělo.Všimla jsem si že se mi ztrácí barva z těla.Stávala jsem se černou.Začalo to pekelně bolet.
,,Co..CO TO DĚLÁŠ?!" Křikla jsem na toho vlka který mi stál na hlavě.
,,Ale,ale jak to mluvíš se svím novým Pánem??Hmm?!" Když to dořekl stratila jsem pojem co se děje.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 17, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Aiqo's Story Of Five Gods-Eclipse WiewKde žijí příběhy. Začni objevovat