Saat 20.00
Bieber: Selena seni evinden ben alayım mı?
Gomez: Al.
Bieber: 10 dakika ya ordayım.
Gomez: Tamam.
Saat 20.10
Bieber: Evin önündeyim gel.
Gomez: Tamam.
Gomez Anlatıyor.
Evden çıktım. Justin beni kapının önünde bekliyordu. Arabadan indi ve bana sarıldı. "Çok güzelsin." dedi. "Teşekkür ederim. Sende çok yakışıklısın." dedim. "Saol" dedi. "Ee hadi artık gidelim." dedim "Tamam." dedi ve arabanın ön kapısını açtı. Ve bende bindim. Kapıyı kapattı ve kendi tarafına bindi. Arabayı çalıştırdı. Yol boyunca hiç konuşmadık. En sonunda Charlie'nin evine gelmiştik. Arabadan indik. Ve Justin ile el ele tutuşup evin önüne gittik. Zili çaldık. Charlie kapıyı açtı. Ve eve girdik.
Bizi gören herkes şaşırmıştı. Ben elimi Justinin elinden bıraktım. Ve Emily'nin yanına gittim. Emily "Justin ile sevgilimisin?" diye sordu. Umursamaz bir şekilde "Hayır" dedim.Justin Anlatıyor.
Charlie'nin evine gelmiştik. Ama Selena Emily'in yanına gitti. Bende tek kalmıştım. Etrafa bakıyordum. Ve Hailey'i gördüm. Hailey de beni gördü ve yanıma geldi. İlk başta sarıldık. Sonra Hailey bana bir kaç soru sordu. Bende hiç sıkılmadan o soruları cevapladım.Hailey: Justin biz senle ayrılmadık demi?
Justin: Hayır ayrılmadık.Hailey o sevinç ile bana sımsıkı sarıldı ve dudağımı öptü. Kafamı Selenaya çevirdiğimde bana kızgın bir şekilde bakıyordu. Bende onu kıskandırmak için Hailey'nin elini tutup dışarı çıkarmıştım.
Selena Anlatıyor.
Ben orda Emily ile konuşurken Justin'in yanına Hailey geldi. Fısıl fısıl birşey konuştular. Sonra Hailey Justin'i dudaktan öptü. Ve Justin bana baktı. O an çok sinirlenmiştim. Justin de bilerekden yapıyormuş gibi Hailey'in elini tutup dışarı çıkardı. Peşlerinden gitmicektim. Justin'in beklediği şeyi yapmıcaktım. Kıskandım ama belli etmicektim.