#7

59 6 0
                                    

Justin anlatıyor...
Dışarı çıkmıştım Hailey ile. 20 dk dan beri Selena'nın gelip beni yanına çağırması lazımdı ama beni 1 gram bile olsun kıskanmadı. Belki de beni sevmiyordur. Bunu bilemezdim ama partiye gelmeden önce bana sevgiliymişiz gibi davrandı. Hatta elimi bile tuttu. Aklımda bunları düşünürken Selena'nın bana baktığını gördüm ve hemen Hailey'i kendime doğru çekip dudaktan öptüm.

Selena anlatıyor...
Ben orda masum bir şekilde Emily ile konuşurken Justin'in yaptığı hiç hoşuma gitmemişti. Ben orda Emily ile konuşuyorken Justin'in beni görmesi ve hemen Hailey'i dudaktan öpmesi hiç ama hiç hoşuma gitmedi. Belki de beni sevmiyor? Belki de benimle sevgili olup beni kullancaktı. Bunu bilemezdim ama son anda kendimi tutamadım ve Emily'e "Dışarı çıkalım mı?" dedim. "Tamam." dedi. Dışarı çıktık. Justin benim geldiğimi görmemiş gibi Hailey'in dudaklarını delice öpüyordu. O an sinir olmuştum. Ve masalardan birinde şarap bardağı gördüm. Onu elime aldım ve Justin'in yanından geçerken kolumu çarpmış gibi yaptım, şarapı Justin'in beyaz gömleğine döktüm. Justin hele şükür Hailey'in dudaklarını öpmeyi bıraktı ve bana gülerek baktı. Hailey ise hemen araya girdi.

Hailey; Dikkat etsene be mal.
Selena; Bana MAL mı dedin?
Hailey; Dememe gerek yok tatlım zaten öylesin.

dedi. Ve ben o sıra sinirden dayanamayıp ellerim Hailey'in saçlarına gitti. 'Sen kime mal diyon lan' derken saçlarını çok pis çekiyordum. Emily ve Justin benim kollarımı tutuyorlardı. 'Bırakın lan beni.' dedim. Justin en son dayanamayıp beni kucağına aldı ve partinin sahibi olan Charlie'nin evindeki odasına götürdü. Beni kucağından indirdi. Ve aynaya bakıyordu. Ben de o sıra odadaki koltuğa oturdum. Justin bana mal mal bakıp gülüyordu.

Gomez; Ne gülüyon be mal.
Justin; Neden üzerime şarap döktün?
Gomez; Sence??????
Justin; Köpek gibi kıskandığın için.

dedi. Ve üzerime doğru geliyordu. Ben ise gözlerimi kapatmış onun beni öpmesini bekliyordum. Ve o geldi beni dudaktan öptü. Bende kafasını kendime doğru bastırarak öpüyordum.

Justin anlatıyor...
Selena en son dayanamayıp ben Hailey ile öpüşürken yanıma gelip üzerime şarap dökmüştü. O da yetmeyip Hailey ile kavga etmişti. Bende Selenayı kucağıma alıp Charlie'nin odasına götürmüştüm. Gömleğime şarap döktü diye ona kızmıcaktım sonuçta beni kıskanmıştı ve bu da benim hoşuma gidiyordu. Bende Selena'nın dudağını öptüm. O da beni delice öpüyordu. Kesin beni seviyordu. Artık bundan hiç şüpem yoktu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JELENAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin