Başlangıç

55 6 2
                                    

Amerika da bir şehir vardı.Bu şehirin kendine has bir özelliği vardı.Bu özellik orada neredeyse her gün,her saat hırsızlık yapılmasıydı. Luke'da bu hırsızlardan biriydi.Fakat herhalde en masumuydu.

Luke her işi denemiş,her şeyi yapmaya çalışmış ama her seferinde eline yüzüne bulaştırmıştı.Birkac kötü arkadaşı ona hırsızlığı tavsiye etmiş ama Luke hiçbir zaman bunu kabul etmemişti. Birgün yine giriştiği bir işi eline yüzüne bulaştırınca sinirle evine yönelmişti.
Evine hızla varabilmek için ara sokaklardan geçmeye yeltenmisti. Koşan bir adamın çarpması ile yalpalayan Luke içinden küfürleri saydırmıstı. Ne olduğunu anlamaya çalışırken birkaç adam yanlarına yaklaştı ve çarpan adamı yaka paça yakaladılar.Luke'un olanları anlaması ve tanık olduğu için öleceğini anlaması birkaç dakikasını almıştı. Bulundukları sokağa lüks bir araba yanaştı ve içinden; kilosundan ve pahalı ceketinden anlaşılacağı üzere bir mafya babası indi. Luke adam iner inmez "Şu adamı temizleyin" lafını söylemesini bekliyordu. Fakat arabadan inen adam birkaç dakika bekledikten sonra "Teşekkür ederim genç adam bana çok yardım ettin" demişti. Bu sözden sonra sevincini saklayamayan Luke derin bir Ohh çekti. Adam ardından sözlerine devam etti : "Söyle bakalım genç adam ne istersin benden " deyince Luke : "Aslında biraz paraya ihtiyacım var"deyivermisti. Bunun üzerine Mafya Babası : "Para kazanmak istiyorsan benim için birkaç iş yapmalısın. Aslında senin gibi birine de ihtiyacım vardı.Çok iyi olur." demişti. Luke da tereddüt etmeden kabul etmişti.Adam ceketinin iç cebinden bir kart çıkararak Luke'a uzattı ve adamları ile birlikte arabaya binip uzaklaşdılar. İşte hikaye tam da burada başladı.

Olanları bütün bir gece düşünen Luke yarın sabah mafya babasının yanına gitmeye planladı.Gece deliksiz bir uyku çektikten sonra verilen adrese doğru gitmeye başladı.Birkaç saat sonra verilen adrese ulaşmıştı. Mafya babası onu içeri aldı ve sonra "Hazırsan ki buraya geldiysen hazırsındır. Görevini veriyorum. Şehir bankasını soyacaksın." Bu sözlerden sonra Luke şaşırdı...

Devamını istiyorsanız hikâyemi begenmeyi unutmayın ☺

 Yazı'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin