Prolog

500 45 7
                                    

Déšť bubnoval na okno. Už pršelo druhý den bez přestání. Stařena sedící u okna se dívala ven a něco nespokojeně mumlala. Žena ležící na posteli v koutě vypadala znaveně.

Muž sedící u ní nespokojeně svraštil obočí. Nevěděl, co se tu děje. Tu vtrhl dovnitř nějaký muž.

,,Hanku! Podívej koho jsme našli!" zvolal a ukázal na mrtvolu, kterou nesl ještě s jedním mužem z vesnice.

Hank vstal a málem se mu zastavilo srdce. Rychle se něčeho chytil. Zabili mu otce i matku a nechtěl, aby jeho jediný bratr zemřel.

,,Ale to je Zenk! Poslal jsem ho, aby plul pro doktora, protože má žena má brzo porodit!"

,,To mohl udělat jen jediný... Je zpět..." řekla potichu stařena, ale oba ji slyšeli.

,,Matko, kdo?" zašeptala žena, ,,vy můžete odejít," řekla a muži odešli.

,,Bylo to před mnoha lety. Přesně rok od toho, než se měla narodit Naomi. V té době jsem ještě nevěděla, že se Naomi narodí. Byla jsem na pevnině a něco tam zařizovala. U cesty seděl čtyřletý chlapec. Bylo mi ho líto a tak jsem ho vzala s sebou. Nepamatoval si, jak se jmenuje a tak jsem mu dala jméno Nallem," odmlčela se.

Oba mlčeli a čekali, až bude pokračovat.

,,Vše probíhalo dobře, Nallem se učil rád a pak se narodila Naomi. Měl ji rád. A později, když bylo Naomi šestnáct a Nallemovi dvacet se Naomi poprvé zamilovala. Ne ovšem do Nallema, který ji už dlouho miloval. Zamilovala se do Hanka. On jí lásku oplácel. To už ale Nallem nevydržel a vyzval Hanka na souboj.

Hank souboj vyhrál a řekl Nallemovi, ať se už nikdy neukáže. Nallem se pak vytratil. Byl plný zlosti a nenávisti. Učil se černé Magii. O dva roky později zapálil vesnici a pokoušel se unést Naomi. Naštěstí jsme proti němu zaútočili a já ho spoutala a uzavřela jeho smysly, ale nazabila jsem ho. Zjistila jsem, že ho dokáže zabít jen nejmocnější a nejčistší duše, třináctý potomek našeho rodu. Naše naděje je vaše dítě," podívala se na Naomi.

,,Ne matko! To po mne nemůžete chtít! Nechci aby riskovala! Chci aby žila!" po tvářích jí začaly téct horké slzy. Hank k ní rychle přišel a objal ji.

,,Naomi, musíme! Je naše poslední naděje. Víš jak je Nallem nebezpečný. Mohl by nás všechny zabít. I tu malou," podíval se na ni a usmál se. Naomi vykouzlila na tváři nepatrný úsměv.

,,Vidíš, tak se mi líbíš"

,,Já nechci aby se jí něco stalo"

,,Neboj se, nic se jí nestane, dobře?"

Usmála se na něj a odpověděla: ,,Dobře"

,,Matko, dokážete Zenka zachránit? Budeme potřebovat posily," muž rychle přešel k Zenkovi a přenesl ho blíž ke stařeně.

,,Pokusím se,''

Došla ke staré skříni, vytáhla knihu a skříň se odsunula.

,,Pojďte. I ty Naomi. Nebudeme riskovat, že tě někdo unese," řekla a vešla do místnosti za skříní.

Hank došel k Naomi a pomohl jí se zvednout. S jeho pomocí došla do místnosti, kde se posadila do pohodlného křesla. Hank se vrátil a odnesl tam i Zenka. Položil ho do kruhu, který stařena do té doby stihla nakreslit křídou na zem.

,,Teď jděte trochu dál a pozorně se dívejte. Budete to potřebovat,"
Muž poslechl a stoupl si ke své ženě.

Stařena si začala něco broukat a přitom drtila bylinky. Potom kolem Zenka postavila čtyři misky. Do první dala vodu, do druhé postavila hořící svíčku, do třetí hlínu a čtvrtou nechala prázdnou. Pak si vzala misku s drcenými bylinkami a začala posypávat jeho tělo.

,,Všechny čtyři živly, propůjčte mi moc zachránit člověka. Ohni, spal všechny bolesti, Vzduchu, pročisti smysly, Vodo, vyčisti rány a Země, posilni tělo,"

Pak vzala misku se svíčkou a hodila ji na něho. Hank chtěl za ní jít, ale Naomi ho zastavila. Naštěstí nezačal hořet, ale plamen se vztřebal do jeho těla. Pak vzala prázdnou misku a přiložila mu ji na hruď. Síla vzduchu se taktéž vstřebala. Následovala miska s vodou, kterou na něj vylila a všechny jeho rány se zahojily. Nakonec přišla miska s hlínou, kterou mu posypala celé tělo. Vše položila a čekala.

Atmosféra v místnosti byla velmi napjatá. Jeho hrudník se nadzvedl a Zenk nasál vzduch. Pak otevřel oči.
Podíval se na sebe a nechápal, proč je posypaný hlínou, politý vodou, má na sobě svíčku a hromadu bylinek.

,,Zenku!" vykřikl Hank a běžel k němu.

,,Co se stalo?" ptal se muž ležící na zemi. Hank k němu doběhl a objal ho. Vůbec mu nevadilo, že jeho bratr nebyl zrovna nejlépe upravený.

,,Ty jsi umřel a Matka tě uzdravila,"

,,Ale jak?"

,,Narazil jsi do stěny, která pokrývá celý ostrov. A ta zabije každého čaroděje, který se pokusí ostrkv opustit,"

,,To je kruté! Kdo to udělal?"

,,Nallem..." zašeptala stařena.

,,Kdy to bylo?" zeptala se Naomi.

,,Před hodinou," odpověděla smutně stařena.

,,Jediná naděje je vaše dcera"

Doufám, že se vám můj nový příběh bude líbit.
Omlouvám se za všechny chyby, které tam určitě najdete.
Děkuju za všechny přečtení, vote a komentáře.
Lenny 500

Poslední čarodějkaKde žijí příběhy. Začni objevovat