Gata...Scoala,liceul si in sfarsit facultatea.Am scapat de toate problemele cu temele,tezele,testele...Un cuvant reprezenta acest lucru si anume:LIBERTATE!
Ma duc in baie si imi fac rutina de dimineata,am imbrac cu o rochita de vara asortata cu niste sandale si cateva accesori.De machiat nici vorba.Mama spune ca este doar un costum al fetei mele.Da ce sa faci!?Mama!Nu ma lasa sa fiu eu insami,ci cum pofteste inima ei.
Ma parfumez si ies in oras cu Stacy.(prietena mea nebuna)Ne hotarasem sa bem un suc sau cafea.Imi iau cheile si geanta cu telefon,strugurel,bani si alte prostii.Ies pe usa si ma indrept catre masina.Deschid portiera si am asez.
Drumul nu este lung,ci doar de 15minute.Ma oprisem la un bar unde Mai aveau mancare de la colt.Mai bine mancam ceva.Cand intru pe usa,vad un chelner ce sta cu o tava de pahare cu vin.Normal ca imi iau unul,fara ca mama sa stie si am indrept catre o masa unde o vad pe Stacy ca imi face cu mana ca o disperata.Da...Are un caracter competitiv.Mereu vrea sa ma intreaca.
-Buna,fata!
-Stacy,stii bine ca ma enrvezi,da rau!Reusesc sa scot de la ea un zambet invingator.
-Stiu,fata!Spune cu un glas pitigaiat.Nu o suport cand face asta.Ne asezam si comandam fiecare.Eu o salata de vara si o limonada,iar ea o salata de fructe un Pepsi.Am mai schimbat cateva vorbe.,pana ea mi-a atras atentia asupra unui aspect.
-Maia,baiatul ala se uita insistent la tine!Ma informeaz aratand spre un baiat cu ochii caprui si burnet cu un chip de invidiata.
-Poate se uita la altcineva.Ma apar eu.
-Ma faci chioara.!Uite e topit dupa tine.!
-Nici nu am cunoaste.
-Exact!Dragoste la prima vedere.
-Stii ca eu nu cred in asa ceva!Se indreapta catre noi si Stacy se indeparteaza
-Ce faci?Esti nebuna?
Nici nu am baga in seama si se indeparteaza.O s-o omor!
-Buna!Eu sunt Jake.
-Maia!Spun iritata.Imi pare bine,dar nu Mai am timp din pacate.Pa
-Stai!Ma prinse din incheietura.Macar lasa-ma sa Te conduc.M-am tot impus,dar castigase.
CITEȘTI
Amprenta iubirii
RomanceMaia...O fata altruista care a absolvit facultatea de drept.Dorinta sa cea mare sau Mai bine spus a mamei sale este de a deveni o avocata.Dar viata sa va Lua o intorsatura drastica datorita unui tip pe nume Jake.