Proč?

6.1K 617 137
                                    


Tohle nebude fakt, tohle je můj skromný dotaz.

Možná jste zahlédli, že se na Wattu objevily další knihy s názvem 50 odstínů někoho z HP- nejsem natolik hnusná, abych jmenovala.

A já se jen tak ptám, opomeneme-li, že jsem to byla já, kdo začal psát fakty na určitou osobu z HP( teda alespoň myslím). Proč si tyhle fakty pojmenujete jako 50 odstínů? Proč? Proč si nedáte jiné jméno? Ano, je to hloupost, ale já si i ten připitomnělý název vymyslela sama! Proč si to prostě nepojmenujete fakty? Nebo stejné jako já si nad tím nesednete a nepřemýšlíte nad něčím novým? Nebo proč mi třeba nenápíšete hloupou zprávu, že se to chystate použít? Ano, patří to autorce 50 odstínů šedé, ale snad chápete, jak to myslím. Kolik lidí to předtím napadlo použít zrovna k faktům?

A proč to řeším? Jsme tu na Wattu, máme tu psát a používat fantazii, tak proč ani ten hloupý název nejde dát jiný? A proč lidi píši stále dokola to, co tu je? Mluvím například o faktech, problémech, proč se nevymýšlí nové typy příběhů? Jen tak pro informaci je tu kolem deseti knih o faktech z HP a všechny obsahují to stejné! Tak proč jich je tolik?

Tohle mi psaní hodně znechucuje, protože já tohle dělám z části pro vás- snažím se, aby fakty byly téměř každý den, vymýšlím jak blb odstíny-mohla bych tam dát jenom číslovky- a pak mám mít strach, že se to třeba objeví u někoho jiného? Teď to je název, ale co bude příště?

Konec vylévání srdíčka. Děkuju za pozornost.

Cathy

150 Odstínu VoldemortaKde žijí příběhy. Začni objevovat