Defne Ve Ömer birbirlerin çok aşık iki gençti,Ömer Ve Defne Aynı evde kalıyorlardı.Bir gece Ömer eve sarhoş olarak geldi.Defne Çok telaşlandı.Ömer kapıyı kapatıp,Defne'nin Üzerine Doğru gelmeye başladı.Defne korkmaya başladı.Defne geri geri gitsede,Ömer daha çok üzerine doğru geliyordu.Defne geri gide gide duvara yapıştı.Ömer hızlıca,Defne'nin yanına geldi.Defne'yi kucağına aldı,ve merdivenlerden çıkmaya başladı.Yatağa yatırdı ve olanlar oldu.Defne hayatının en kötü hatasını yaptı.O geceden sonra evden gitmeye karar verdi,ama gidemiyordu.Onu burada tutacak bir duygu vardı,o duygu aşktı.Ve Defne hayatının en kötü anını yaşadı.1-2 hafta sonra İstanbul'dan gitti??? Bu evden gitmeyi planladı.Zaten yanında baya bir para vardı.Ve Ömer'le birlikte olduğunu anladı... En doğrusu İstanbul'dan gitmekti,İzmir'e gitmeye karar verdi.Ve ilk uçak ile İzmir'e gitti.Kendine orada bir ev tuttu,işte zaten çalışmaya başladı.Bir Parfümcüde çalışıyordu.Defne 1-1,5 ay sonra kendini kötü hissetmeye başladı.Defne hamilelik testi yapmaya karar verdi.Ve hamilelik testini yaptıktan sonra,hamile kaldığını öğrendi. Ve öğrendiği zaman ağlamaya başladı.Doktora gidip,gerçek olup,olmadığını öğrendi.Şimdi gelelim Ömer'e,Ömer Defne'yi unutamıyor,Neden gittiğinide bilmiyor.Onu çok özlüyor,Ve çekildikleri fotoğraflara bakıyor,ve ağlıyordu.Aşk acısı çekiyordu.Defne'yi yanında istiyordu.Defne ile evlenmek istiyordu.Ama Defne'yi en son o gece gördüğünü hatırlıyor.Ve Defne'ye çok kötü birşey yaptığını biliyordu.Ve kendine içinden küfür saydırıyordu.Bunu nasıl yapardı,Defne'ye.Defne'yi çok aradı,ama bir türlü bulamadı.Herkes görmediğini söyledi.Ömer'in canı çok acıyordu...Halada Defne'yi arıyordu,herkese soruyordu.Ama Defne arkasında bir iz bırakmadan gittmişti.Ömer'in onu bulmamasını istiyordu.
Ö: Nasıl yaparım,bunu Defne'ye,onu zor durumda bıraktım...Allah Kahretsin...
Ömer Defne'ye böyle birşey yaptığı için çok pişman ve ondan özür dilemek istiyordu,Fakat Defne'ye ulaşamıyordu.Her gece Ömer ağlıyordu.Sevdiği kadına böyle yapmayıda beklemiyordu.Defne'yi bulsa onun için herşeyi yapacaktı,affetirmek için elinden geleni ardına koymayacaktı.
***********************************************************************
D: Patronum,ben artık burada çalışamayacağım.Size istifamı getirdim.
P: Neden???
D: Size söyleyemem,Ama İzmir'den artık gideceğim.İstanbul'a geri döneceğim.
P: Nasıl istersen,Defne herşey için tekrar teşekkür ederim.
D: Önemli Değil,Beni dinlediğiniz için teşekkürler.
P: Tamam,Defneciğim Hayırlı Yolculuklar...
D: Sağolun,Patronum... Sizi hiç unutmayacağım,bu iyiliğinizide.Ben işsizken bana iş verdiniz.
P: Önemli Değil,Defneciğim... Ne zaman istersen ben burdayım.Ve senin arkandayım.Bunu asla unutma...
D: Unutmam... Bir daha buraya gelirsem,yanınıza uğrayacağım.Ve bu iyiliğinizi asla unutmayacağım.
P: :) Bekleriz,Defneciğim başımızın üstünde yerin var....
D: Görüşürüz...
P: Görüşürüz...
Defne Ve Patronu birbirleriyle sımsıkı sarıldılar.Ağladılar... Defne Patronunla Helaleştikten sonra oradan ayrıldı... Defne,Havalan'ına vardı,Uçak biletini aldı,Ve Anonsu beklemeye başladı.Beklenen anons geldiken sonra,Defne hızlıca uçağın içine bindi,Koltuğuna oturduktan sonra,Uçak havalanmaya başladı,Uçak ile seyahatı baya bir sürecekti.Uçağın düşmesinden çok korkuyordu,alışkında değildi,içinden dualar okumaya başladı.Şimdi gelelim Ömer'e,Ömer'de havalimanında İzmir'den gelecek kuzeni Selin'i bekliyordu.Selin kısa sürede,Ömer'in yanına geldi.Ömer'in arkası dönüktü.Selin hemen,Bu durumdan faydalanarak,Arkadan Ömer'in gözlerini kapattı.Selin sesini değiştirerek,Şöyle Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIMIZ (DEFÖM)
FanfictionDefne Ömer'den Hamile Kalmış,Ve bunu Ömere Söyleyememiş İstemeyeceğini düşündüğü için... Ve kader gene Defne Ve Ömer'i buluşturmuş.Sizce Defne Ömer'e bu senin kızın diyecek mi???