sapık var imdattttt

41 4 0
                                    

"Tabi abi konuşalım"
Aish inşallah söylemez. Yalandan bayılsam mı? Yosa chanyeol'ü yanımamı çağırsam off ne yapacağım ben yaa şimdi nanayı yedim. Atın beni şurdan.

"Ne oldu abi"

"Şey diyecektim yarın d.o ve luhan gelecek onları havalimanından al diyecektim"

"Ahh tamam alırım. Abi benim dışarıda işlerim var şirkete uğrayacağım yarın öğleden sonra gelirim sen juna göz kulak olurmusun?"

"Tabi sn git ben ona bakarım"

Yanlışmı duydum yoksaa... hayır ya hayır bakmasın chanyeol beni bu sapığın yanına bırakma ne olurrr.

"Tek kaldık ne yapsak ki"

"Hemen git burdan sapıkkk!!"

"Her şeyi ablatacağımdan korktun değilmi"

"Hayır korkmadım ama git buradan"

Off ya ne adammış hayvana desen sözden anlar ama bu mal anlamıyo

"Hey gelme üstüme seni öldürürüm"

"Ha öldürürmüsün eskiden beraber olduğumuz günleri unuttun galiba"

"eskide kalan eskide kaldı şimdi her şey bitti"

"Bak bi antlaşma yapalım sen benim ol bende sana hiç bir şey anlatmayayım hem şu an fırsatımız varken ne dersin?"

"Git burdan yoksa polis çağıracağım"

Kim soo hyun artık dibimdeydi nefesini hissedebiliyordum. Onu itmek istiyordum ama o ellerimi tutuyordu. Canım çok yanıyordu ama aldırmıyordu.

"Bırak beni yapama ne olur"

"Ya benimle olursun yada chanyeol her şeyi öğrenir"

"Hayır bunu asla yapamazsın"ahh bu çok acı verici ne yaptığını sanıyor ya basbaya zorlu sevgili olalım diyo ben o zamanları geçtim yaa of odun aaaa!!...

"Tamam sen bilirsin"yeah chan her şeyi öğrenecek ayrılamak istemiyorum onu çok seviyorum ama ben bunu onada yapamamki anlatırsa herşey biter sonum geldi artık kaçış yok yaa yapam ne olur."tamam"ne ben tamam mı? Dedim nasıl yaptım ben ya

"Eminsin değilmi çünkü chan yarın öğleden sonra gelecek"

"Senden nefret ed-" dememe kalamdı kim soo hyun beni öpmüştü bile bir an önce şu bitmeyen zamanın geçmesini istiyorum. Sabahı iple çekiyorum.

Sabah olmuş ben hala uyuyorum ve banyodan sesler geliyor etrafa bir baktım ve sonra...

Benim bu halim ne ben ne yaptım hayatımın en büyük hatasını yaptım bir an önce burdan gitmeliyim.

"Uyandınmı sevgilim? Hala çok güzelsin"

"Ben senin sevgilin değilim"

Gözümden yaşlar geliyordu ağlamaktan bayılacak durumdaydım"

Kim soo hyun yanıma geldi"iyimisin jun"

"Bırak beni uzak dur benden"

"Tamam ben şimdi gidiyorum sende hazırlanıp gel ben kahvaltıyı hazırlayacağım"

"Giiittttttt!!!!!!" Canıma yetti artık ben bunları yaşayacak ne yaptım. Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim ve bir duş aldım
Odayı toparlayıp çarşafları değiştirdim bir daha bu anları hatırlamak istemiyorum.

Aşağıya indiğimde chanyeol luhan d.o ve yanlarında iki türk kız vardı. Koreceleride iyiydi onlarla uyi kaynaşmıştım luhanın yanındaku kızın adı büşrabd.onun yanındaki kızın adi ahsendi platonik aşık gibilerdi.

Ben chanin yanina gidip oturdum kim soo hyun bana arada ters ters bakıyor ve gülüyordu.

Büşra va ahsenle mutfağa geçtik çaylarımızı yudumlarken benim arada kulağım chanyeol ve abisini konuşmalarına gidiyordu.

"Abi jun iyi uyudu mu?"

"Evet hiç uyandırmadım"

"Ama gözleri şişmiş"

"Hastaya ondandır"

Flashback

"Yeter bırak artık gına geldi yeterrr"
"Benim oldun artık sevgilim sayılırsın chanyeol'dan ayrıl"
"Ayrılamam ben onu seviyorum"
"Artık o yok ben varım anlıyormusun?"

Flashback

Aklıma geldikçe kafayı sıyıracak gibi oluyorum

"jun iyimisin?"
"Ahh iyiyim saol ahsen"

Yatma zamanı geldiğinde iki çiftede yer ayarladık ve sıra bize geldiğinde biraz utandık birbirimizden ben yatağa uzandım "ben içeri gidiyorum"
"Hayır burda kal""emin misin?"

Evet manasında kafamı salladım oda yanıma uzandı ve kendimi onun kollarında üçün kez huzurla uyuyordum kokusu çok güzeldi içime çekerek uykuya daldım.

Chanyeol'ün annesini soruyorsanız o da amarikada kardeşinin yanında okula gitmeme nedenleri ise jun hasta chanyeol onun yanında kalıyor.

Ona her gün daha çok aşık oluyorum daha çok tutkuyla bağlanıyorum.

Sabah oldu gözlerimi açtım chanyeol'e baktım hala uyuyordu gözlerini açtığında beni süzde sonra "günaydın bebeğim""günaydın sevgilim"

"Heyy kalkın artık sizi uyuşuk sapıklar(aralarında bir şey olmadı sadece sarıldılar).

"Ahh luhan bu saatte uyandırılırmı bize acı bari ya"

"Ne bak kalkmazsanız aranıza girerim"

"Tmm kalkıyoruz"chanyeol duşa girdi bense üzerimi değiştiriyordum tam odadan çıkacakken belimde iki el hissettim "rahat uyudunmu?""senin yanında rahat uyumamak mümkünmü?""haklısın dedi ve uzun bir öpücükten sonra luhan odaya girdi.

"Ahh yanlış bur zaman da girdim"

Ikimizde utanmıştık çünkü chanyeol'ün üzerinde bornoz ve boynunda beyaz bir havlu vardı.
Beni öpüyordu.

Hemen ayrıldık ve aşağı indim.
Kahvaltı masasına oturduk kim so hyun evde yoktu

"Kim soo hyun nerede?"d.o

"Dışarı çıktı hava alıcam dedi morali bozuktu"

Kim soo hyunun ağzindan

Bıktım herşeyden sevdiğim herkes tek tek gidiyor ama ben onlara yapacağımı biliyorum görecek onlar...

Yine bir bölük sonu yine uzun bir bölüm

Sarangeo...

EFSANE AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin