Incepem sa ne cunoastem mai bine

58 2 2
                                    

Noi am plecat de la scoala, si ne-am oprit la prima cafenea ca sa bem un suc si sa discutam . Am intrat la Cafe de Paris , iar intr-un colt am vazut-o pe prietena mea Caroline cu prietenul ei Conor care erau in clasa a 8- a tot la noi in scoala. Cum Caroline era prietena mea cea mai buna , m-am asezat la aceeasi masa cu ea , pe canapea langa ea. Roland s-a asezat chiar langa mine ca sa putem discuta mai usor pentru ca muzica era destul de tare, si nu ne puteam auzi. Ospatarul a venit cam in 5 minute de cand ne-am asezat la masa. Eu Caroline si Andrada ne-am luat cate un fresh de portocale , iar baietii si-au luat cate o Fanta de portocale cu multa, multa ghiata. Eu ii puneam tot felul de intrebari lui Roland si imi dadeam seama din ce in ce mai mult ca avem foarte multe lucruri in comun.Aveam aceeasi culoare preferata , practicam acelasi sport, aceeasi mancare favorita,iar ce mi s-a parut cel mai dragut era ca era meteo-sensibil! Cu adevarat adorabil! Dupa ce ne-am baut sucurile, baietii s-au oferit sa plateasca tot ce am consumat. Noi ne-am mai plimbat dar Conor a plecat mai repede pentru ca trebuia sa o ingrijeasca pe mama lui care era bolnava, iar el accepta lucrul acesta pentru ca era un om foarte bun si avea sufletul foarte mare, si isi dorea sa ajute toti oamenii. Caroline era trista ca iubitul ei pleaca asa ca a insistat sa il acompaniem pana in statia de autobuz. Noi am asteptat sa-i vina autobuzul apoi ne-am mai plimbat pe o strada pietonala, plina cu magazine de haine.Eu , Caroline si Andrada insistam sa luam magazinele la rand, iar Roland era cam dezamagit ca trebuia sa ne astepte afara ca nu vroia sa intre in magazine pentru fete. Dupa vreo doua ore de intrat prin magazine , am hotarat sa mergem acasa pentru era ora 15.30 iar la 16.00 trebuia sa fiu acasa. Roland ne-a condus in statia de autobuz, ne-a pupat dulce pe obraz , ne-a imbratisat strans pe fiecare apoi s-a urcat in autobuz si a plecat acasa, cum am facut si noi. Eu eram nerabdatoare sa ajung acasa ca sa imi verific facebook-ul si mail-ul . Primisem un mesaj de la Roland in care zicea ca dabea asteapta sa ne intalnim maine la scoala ca sa imi dea ceva . Incet, incet a venit seara , iar eu am adormit cu gandul la ce vroia sa imi dea el.

*

Scuze ca scriu asa de putin dar o sa scriu in fiecare seara! Astept pareri!

Mai mult decat prietenieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum