Část 1.Kate the chaser

195 18 7
                                    

Pohled Kate the chaser

Seděla jsem v tunelu a projížděla obrázky na googlu.Chtělo se mi zvracet.Bylo tam spoustu obrázků mě a Maskyho.

Bylo tam spoustu obrázků mě a Maskyho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Co si to o mě myslí???Já a Tim???To snad ne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Co si to o mě myslí???Já a Tim???To snad ne.Opravdu mě to už štve.Bouchnu pěstí do zdi.Vypnu notebook.Jdu se projít.Najednou v tunelu slyším nějaké kroky.,,Ale někdo jsem přišel.Tohle bude zábava"řeknu si pro sebe a rozběhnu se.,,J-j-je t-t-tady někdo??"ach miluju to když se lidé třesou strachy.Rozběhnu se ještě rychleji.,,Sakra!!"zařve a posvítí mi baterkou do obličeje.Když mě oči konečně přestanou pálit tak už je pryč.,,Tak ty takhle"rozběhnu se.Uvidím ji u jednoho generátoru.Když mě zahlédne tak se schová za zeď.,,Ona si vážně myslí že jsem blbá"řeknu si v hlavě.Podívám se z poza zdi.Naprosto se klepe a v ruce čím dál víc svírá baterku.Rozběhnu se a vytrhnu ji baterku s roky.Okamžitě ji rozšlapu.,,Konec her děvče!!!"řeknu a chystám se na její zabití.Vzala mobil a baterkou mi posvítila znovu do obličeje.,,Nech mě Jeffe the killere!!!"zakřičí.Tak teď mě naštvala a to jsem ji chtěla zabít rychle.Chtěla bych teď mít zapalovač.Všimnu si jak zapíná poslední generátor.V mobil má v kapse.Chytnu ji zezadu.Zacpu jí rukou pusu a vytáhnu její mobil.Zahodím ho někam daleko.Chytnu ji za krk.,,Svítit mi do obličeje je jedna věc,ale splést si mě s Jeffem je věc druhá."třesu s ní.Najednou jí z kapsy vypadne zapalovač.,,Ale ale mám to ale štěstí"řeknu a zvednu zapalovač.,,Počkej nejsem tady sama.Moji přátelé na tebe zavolají policii!!!"řekne.,,Tak vás je tady víc"rozzáří se mi oči a hodím po ní zapalovač.Naprosto si užívám ten křik o pomoc.Když konečně sklapne jdu hledat své další oběti.Jako první narazím na nějakou holku.Rozběhnu se k ní.,,Jé ty jsi Kate the chaser!!!!Představíš mě prosím Maskymu???"zeptá se se zamilovaným pohledem.Je mi jí líto.Kdyby potkala Maskyho nejspíš by nepřežila.Počkat ona řekla že je Masky můj přítel???Za to zaplatí.Začnu ji škrtit.Až konečně zemře.,,Ach jo to není zábava"všimnu si dopisu který jí vypadl z kapsy.Je tam domluva že půjdou sem hledat Slendermana.Taky v tom dopise je že jsou tři.Dvě holky a jeden kluk.Vydám se hledat kluka.Najednou ten kluk běží proti mě.Schovám se za zeď.,,Hej holky viděl jsem Slendermana."řval.Najednou si všiml své mrtvé kamarádky.Líbila se mi jeho reakce.Jak běžel a brečel.Sledovala jsem ho doběhl k mezi tím i k té druhé.Z pohledu na ohořelého masa se pozvracel.,,Ne proč jste obě mrtvé???Já přežiju přísahám"řekl vylezla jsem a skočila po něm.,,Pane jo ty jsi Kate the chaser.Dáš mi prosím autogram??"poprosil mě.On si myslí že jsem hodná.,,No dobře dám ti autogram"usměju se na něj přátelsky.,,Važně děkuju"vytáhnu z kapsy nůž a zabodnu mu ho do krku.Hned mám lepší náladu.Teď jen vytáhnu mrtvoly do lesa aby je mohli najít policie.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 17, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ProxyKde žijí příběhy. Začni objevovat