3.

392 33 3
                                    


Omlouvám se za tu dobu co jste museli čekat, ale je to dlouhá kapitola, která se nenapíše jen tak sama, tak to snad chápete :) 

Taky se omlouvám za chyby ale opravím je později :) 

***

„Hodím botu na tvůj obličej!" Křičel Louis se smíchem, svíjející se na velké posteli, skopávajíc peřiny okolo sebe. Harry útočil na jeho boky prsty, lechtal ho. Menší muž, vykopl nohy, ale dostal lehký pohlavek na stehna, a to způsobilo, že dramaticky zakřičel a dělal jako by to bylo horší než to ve skutečnosti bylo.

„Neubližuj mi." Harry se uchechtl na Louise, vlasy mu vyseli kolem obličeje, když omotával ruce kolem jeho pasu, když se Louis otočil a snažil se dostat pryč. „Řekni prosím a přestanu." Řekl Harry Louisovi, posunul svoje ruce k jeho zadku, když se Louis snažil vykroutit, a jeho smích se rozezněl místností.

„Nikdy!" Louisovi tváře se zbarvili do červena, z toho jak se snažil dostat pryč, ale nikdy se nedostal dostatečně daleko, vždycky si ho Harry přitáhl zpět a lechtání bylo ještě horší. „Počůrám se, Harry!" Zakřičel Louis, rty se mu zkřivili do velkého úsměvu a oči mu svítily lží.

„Řekni prosím, nebo se počůráš přímo tady v téhle posteli." Řekl mu Harry.

Louis zvedl hlavu a hledal něco, čím by ho mohl praštit po hlavě. Všiml si polštáře vedle jeho hlavy a chtěl jím praštit Harryho. Větší muž se usmál a sebral ho z Louisovýho sevření a odhodil ho z postele. „Hádám, že se počůráš přímo tady." Řekl Harry a začal lechtat Louisovi boky.

„Prosím!" Zakřičel Louis o moment později, když nutně potřeboval na záchod. Harry se usmál a odtáhl se pryč. Drobný muž se dostal ze zad na kolena. Dal usměvavý polibek na Harryho rty, předtím než se vyhrabal z postele a šel do koupelny, aby se vyprázdnil.

„Už jste hotový?" Zeptal se Niall a vešel do místnosti. Harry přikývl a přešel si prsty přes vlasy. Blonďatý muž přešel přes místnost k posteli. Položil před Harryho složku z konopného papíru a šéf jí začal otevírat.

„Od koho to je?"Zeptal se a podíval se na Louise, který vycházel z koupeny. Měl na sobě legíny a triko bez rukávu. Bylo to oblečení ve kterým chodil spát, a to bylo teprve osm hodin

„Nevím, někdo to nechal u našich dveří ráno, čekal jsem, než vy dva tady skončíte, abych vám to dal." Vysvětlil Niall, sledoval Louise jak leze na postel za Harryho, dává mu ruce na ramena a dívá se na stránky které Harry otevřel.

„Co v tom je?" Zeptal se Harryho, když se naklonil nad složku aby se podíval co je uvnitř.

„Nevím, co je tohle?" Zeptal se Harry, a strčil tam ruku. Složka vypadala prázdně až na malou stříbrnou věc na spodu. Brzo Harry zjistil co to je. Byla to kulka na modrý peřině.

„Nialle sežeň Zayna, a pár rukavic, a zamkni můj pokoj." Louis si rychle stoupnul z postele a zatáhl závěsy u oken. Byli černý, takže nebylo vidět dovnitř. Harry byl taky na nohách a fotil kulku na svůj mobil. Louis rychle zvedl svůj mobil a volal dvou mužům aby hlídali venku a pustili jen Zayna nebo Nialla dovnitř. Celá budova se uzavřela, dveře se zamkli a okna byla zabedněny.

Zayn byl v místnosti o chvilku později po tom co Niall odešel. Vzal si pár modrých latexových rukavic. Vzal kulku a otočil jí v prstech. „Co to znamená?" Zeptal se Harry, podíval se blíž na kulku.

„Louisovo jméno." Odpověděl Zayn jednoduše, vytáhl pytlík s červeným pruhem. Dal kulku dovnitř, zalepil obálku a začal chodit po místnosti. Na kulce nebylo vyrytý nic jiného ale i tak jí Harry zkoumal, jestli tam nebude odkud kulka je. „Vezmi tu složku." Řekl Zayn Naillovi, když vešel zpátky do místnosti. Udělal jak mu řekl a ti dva měli hotovo.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 16, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

New mafia boss ~LS~M-preg~Kde žijí příběhy. Začni objevovat