2.

363 38 2
                                    

Omlouvám se, že dlouho nebyla kapitola ale mam dva účty a tak trochu přestávám stíhat :)
Užijte si to ;)
***

„Myslím, že to zvládneme." Zamumlal Louis a podíval se dolů na vysokého, kudrnatého muže, který kontroloval svoje muže, jak přenášejí zbraně do Louisova, teď i jeho, domu. Donna se necítil na to, aby se oblékl jak bylo u něj zvykem, proto mě na sobě normální černé skinny džíny a bílé tričko. Džíny měl ohrnuté, takže byli vidět jeho kotníky a tričko měl stažený dolů, takže byl vidět jeho hladký hrudník.


Niall, Louisova pravá ruka, byl oblečený jako obvykle. Černý kalhoty a tričko stejné barvy. Louise nezajímalo jaký typ kalhot nebo triček muž nosí, jen si stál za tím, aby bylo černé. „Jsem si jistý, že to zvládne, Donno. Jeho muži ho respektují. A respekt znamená, žádný strach." Niall se podíval ven a Louisovy oči se rozšířili. Consigliere měl pravdu, Harryho muži ho respektovali, něco co si Harry musel zasloužit, protože se ho nebáli. Mnoho vůdců prosperovalo ze strachu svých lidí a to Louis nesnášel. Pokud by se ho jeho rodina bála, nesnažila by se udržet v bezpečí, a doufala by v jeho smrt místo jeho uzdravení.


***


Harry se otočil od svých lidí, aby se mohl podívat na velký zámek, který byl teď jeho dům. Viděl Louise, jak sedí na střeše, usmál se a otočil se. Harry byl rád, že si ho tahle drobná Donna si ho vybrala za manžela. Myšlenka že by se někdo mohl dotýkat tak hezké věci, bodlo Harryho v žaludku. Louis vypadal jako křehká růže ale Harry si byl jistý, že její trny jsou ostrý a připravené škrábnout do krve.


„Šéfe, všechno je uvnitř. Ještě něco potřebujete?" Harryho consifliere, Zayn, se zeptal tichým hlasem. Vysoký muž se podíval na auta, jeho lidi, a pozemek než zakroutil hlavou.


„Ne, teď ne. Promluvím si s Louisem, jak to bude s bydlením." Harry se znovu podíval na střechu domu podíval se do nádherných modrých očí a ukázal mu, ať jde dolů. Drobný Donna se podíval na Nialla než se s povzdechnutím zvedl.


„Je to fešák. Když jsem viděl jeho fotku, myslel jsem si, že je to skutečná žena." Poznamenal Zayn a Harry přikývl.


„Zaslechl jsem, že se takhle moc často neobléká, jen když si chce připadat hezky." Harry se usmál a otočil se, když uslyšel za sebou kroky. Louis a jeho pravá ruka tam stály, s Louisovou drobnou výškou ho překvapilo, jak může být Donna, jedině že si vezme Dona.


„Chtěl jsi se mnou mluvit?" Zeptal se Louis a podíval se nejdřív na Harryho pak na Zayna. Oči Donny se pohybovali přes všechno a všechny, když čekal, než Harry promluví. Měl to jako zvyk koukat se okolo sebe aby věděl co se děje.


„Ano. Jak je to s bydlením?" Zeptal se Zayn, když se Harry na nic neptal. Don tiše sledoval svého přítele. Vstřebával to že Zaynovi se drobný šéf líbí.


„Jsou tu místnosti v západním křídle. Dveře s červenou nálepku jsou pro naše muže a dveře se zelenými nálepky jsou volný pro vaše. Tvůj consigliere bude mít místnost po naší pravé straně, můj bude nalevo. Ty budeš mít můj pokoj." Informoval rychle Louis a máchal rukama, aby ukázal na zámku kde je západní křídlo, a na jaké straně budou čtyři muži, aby byli na východě.


„Půjdu předat zprávu." Řekl Zayn Harrymu, otočil se na patě a odešel k partě mužů. Louis ho chvíli sledoval, než se podíval na Harryho.


„Budu uvnitř." Řekl a otočil se na vlastní patě a šel zpátky do domu, s lehkostí mířil k hlavním dveřím. Harry se ještě jedou podíval na dům, než se otočil ke svým mužům aby jim řekl o plánu bydlení.


„Kdy bude svatba šéfe? Donna je kus." Řekl vyšší muž z druhé strany černého SUV. Harry se usmál a zakroutil hlavou.


„Ještě to není jistý, ale ustup. On je můj." Řekl a sám odešel do domu. On a Louis si vážně potřebovali promluvit o datu jejich útěku. Mafiánská svatba nebyla ta největší věc ale nebezpečnější než cokoliv jiného, proto to chtěli udělat v tichosti a odloučenosti. Jen s Niallem, Zaynem a dalšími potřebnými lidmi.

Louis si povzdechl a podíval se na podpatky, které si chtěl dneska vzít. Neměl na nic náladu. Niall se snažil všechno zorganizovat, ale bez Louisova autorativního hlasu to moc nešlo.

New mafia boss ~LS~M-preg~Kde žijí příběhy. Začni objevovat