Fuckboy-ii

71 4 0
                                    

Hey,hey,hey,nu-i aşa că titlul acestui capitol vă face să vă dați cu capul de cel mai apropiat perete?Vă simt tristețea şi doare,Iisuse,chiar doare.Adică,oricărei fete i-a plăcut măcar o dată de un fuckboy,n-am dreptate?Sigur că am,spun asta,pentru că în tinerețea mea(preadolescență,zile grele*cough cough*)mereu am fost atrasă de "cocalarul" suprem şi nu am fost mândră de mine.Probabil era ceva legat de glumele clasice şi şarmante cu "mă-ta",freza de mătură călcată în picioare sau dragostea pentru versurile lui Salam,căci altfel nu puteam explica pasiunea mea incontestabilă pentru fuckboys.
~Timpul perfect ce trebuie destinat unei poveşti din viața mea neinteresantă:
Mă plimbam aşa random prin şcoală cu un grup de prieteni şi unul dintre specimenele enunțate mai sus se afla în spatele meu şi fredona cu vocea lui suavă refrenul de la "I want to break free".
La început nu l-am auzit,dar după ce a repetat aceleaşi versuri de enşpe mii de ori, s-a aprins un beculeț în creierul meu mai corupt decât rațiunea lui Snoop Dogg,m-am întors atât de grațios încât era să cad şi am țipat "QUEEN" din toate puterile(Ce?Eram uimită că manelistul şcolii ştia şi de existența altui gen de muzică,credeam că omenirea mai avea o şansă sau ceva).Eh,nu a mers cum m-am aşteptat,l-am cam speriat,şi-a ajustat gulerul de la cămaşă,şi-a trecut mâna prin părul dat cu tone de straturi de gel şi m-a întrebat dacă-s autistă.
Din fericire,nu l-am plesnit şi mi-am continuat drumul spre chioşcul din curte ca un om decent.
Ne vedem când ne-om vedea,să mă țineți minte,byee

Tipuri De AdolescențiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum