Hiperactivii

33 2 0
                                    

Nu,nu,nu şi iarăşi nu.Poate sunt rea,dar nu suport acest tip de oameni.Nu mă înțelegeți greşit,nu vreau să fac o generalizare(deşi tocmai am reuşit,rip scuză),dar toate cazurile de adolescenți "hiperactivi" întâlnite de mine se dovedesc a fi motive pentru care îmi doresc din tot sufletul să îmi iau catrafusele şi să mă mut în Palestina.Probabil unele persoane de genu' sunt de treabă sau ceva mai paşnice decât Hitler,dar astăzi,dragi cititori cât de cât normali la cap,vă povestesc despre un minunat coleg-Îl voi porecli Carl,pentru că habar nu am cine îmi va descoperi 'părerile' expuse pe internet şi cu siguranță provocarea unui scandal mai naşpa decât bretonul tuns cu sapa al profesoarei mele de(nu spun materia,nu vreau să intru şi mai adânc în rahat) nu e scopul meu.În plus,jur pe toată avuția lui Zevedeu că are față de Carl-care nu-i ființa mea preferată,adică multă lume a sperat să se transfere sau să-l trimitem la psiholog,dar chestia asta nu s-a întâmplat,căci evident părinții lui nu l-au mutat aşa random de la un liceu bun şi l-au considerat complet sănătos.
~Acest "Carl" a venit la noi în şcoală acum un an,mi s-a părut un tocilar tipic;cu ochelarii pătrați,părul tuns scurt şi care deținea o vastă colecție de cămăşi largi,aşa că am intrat în vorbă cu el,mi s-a părut destul de rezervat în primele zile,dar după vreo săptămână a început să se simtă ca în habitatul lui natural şi să se dea interesant.
~ A devenit foarte îngâmfat:se credea cea mai mare bunăciune(pff, toate fetele din liceu erau oarbe,ce ştiam noi?)şi la un moment dat colegii mei au sesizat atitudinea lui,iar conversațiile lui Carl cu ei s-au transformat în batjocoră la adresa sa.Aşa am descoperit faptul că puştiul era destul de uşor de enervat şi s-a apucat să se ia la bătaie cu mai multe persoane(Nu că noi nu eram nesimțiți,dar exagera).
~De multe ori se aşeza lângă noi şi se străduia să ne facă să ne simțim de toată jena şi de fiecare dată când țipam la el să se ducă naibii la locul lui se aşeza şi mai comod pe scaun.Of,Carl,săracu' băiat se ținea de noi mai rău ca râia,Iisuse.
~ A devenit un fan înfocat al pipăitului fetelor,iar când a încercat să se atingă de mine l-am amenințat că-i dau un şut de se duce în fucking Varşovia.Ew(nu mă pot caracteriza drept cea mai drăgălaşă sau pacifistă ființă,deci am impresia că l-am cam speriat.Hmm,oare de aia m-a lăsat în pace?).
*notă pentru sine:scrie un capitol despre pipăitori şi roagă-te la Zevedeu să le facă mâinile praf cu ciocanul împrumutat de la bunul său prieten Thor*

Tipuri De AdolescențiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum