1

288 21 0
                                    

*
*
*

NEYMAR

Zaključao sam vrata od stana i krenuo ka liftu, kada sam ugledao nju. Nakon nekoliko sekundi su nam se pogledi susreli, te sam joj uputio osmeh, na šta je ona spustila pogled i ušla u svoj stan.

Šta je sa njom?

Ne znam zašto je takva. Uvek je hladna. Nikada nisam uspeo da čujem njen glas, niti da je vidim nasmejanu.

Možda ne želi da se upoznamo?

Dobro, možda. Ali zašto?

Možda je vreme da načinim prvi korak ka upoznavanju sa njom. Prišao sam vratima njenog stana i pozvonio. Prošlo je par minuta, a ona nije otvarala. Pozvonio sam još jednom u nadi da će otvoriti, ali bezuspešno.

"Znam da si tu", malo glasnije sam rekao da bi me čula, i nakon nekoliko sekundi sam začuo otključavanje vrata.

"Šta želiš?" Prvi put sam mogao da čujem njen glas. Bila je tiha.

"Da se upoznamo", krenula je da zatvara vrata, ali sam stavio nogu ispred tako da nije uspela u tome.

"Pomeri nogu", naredila je, ali je nisam poslušao.

"Zašto se ne bi upoznali? Živimo na istom spratu, možemo nekada da se družimo".

"Niko ne želi da se druži sa umišljenim osobama!"

"Zašto misliš da sam umišljen?" Pokušao sam da zvučim kao da su me povredile njene reči.

"Svi fudbaleri su umišljeni. Misle da su centar sveta", pogledao sam u nju te se nasmejao.

"Ja nisam takav, dozvoli da ti dokažem to", nekoliko trenutaka je razmišljala, te je odmahnula glavom i ponovo pokušala da zatvori vrata.

"Šta želiš?" Ponovila je pitanje od pre nekoliko minuta.

"Ja sam Neymar, drago mi je", pružio sam joj ruku te je ona samo gledala u nju. Nakon nekoliko sekundi, prihvatila je moju ruku i konačno mi rekla svoje ime.

"Cristal".

"Imaš lepo ime.."

"Hvala. A sada idi, zauzeta sam", pomerio sa nogu sa njenog praga te je pogledao.

"Dobro, idem, ali doći ću opet. Želim da te upoznam", rekao sam i ušao u lift.

 Želim da te upoznam", rekao sam i ušao u lift

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

______________________________

Jedan kraći deo za početak. Nadam se da vam se sviđa.

Ne znam kada će sledeći deo, ništa ne obećavam.

Komentarišite!!

Neighbours || Neymar Jr Where stories live. Discover now