Sexet

4.3K 12 0
                                    

Jag kan inte fatta att Klara gjorde så mot mig. Jag kände hur tårarna brände bakom ögonlocken. Jag sprang till närmaste toa och låste in mig. Då kunde inte jag hålla det inne längre tårarna bara forsade ner för kinderna. Efter att ha suttit där en liten stund hör jag hur någon rycker i dörrhandtaget jag hoppar till och kollar igenom den lilla springan nedanför dörren för att se om jag kände igen skorna. Och mycket väl kände jag igen dom de var Jespers skor. Jag fick panik och skrek.
- Upptaget!
Och hoppades att han skulle gå men de gjorde han inte hon tog upp något som lät som ett par nycklar och började försöka låsa upp dörren.
- Sluta! skrek jag.
- Är de Lina som är där inne? Frågade han.
Jag visste inte vad jag skulle svara jag menar jag har varit rädd för han sen vi börja i första ring och nu går vi i andra ring.
- JA! Skrek jag i hopp om att han skulle sluta försöka att låsa upp dörren men det gjorde han inte. Jag hinner knappt tänka efter om vad som händer om han får upp dörren innan den slits upp och han står här inne och låser dörren bakom sig. Han går sakta mot mig jag är påväg att skrika men hinner inte fören han håller för hon mun. Då säger han.
- Shhhhh!
Jag nickar av rädsla och han tar bort handen.
- Du vet att jag gillar dig va? Frågade han mig lite tyst.
- NEJ eftersom du slår mig ibland! sa jag irriterat.
- Men de är ju bara för att jag inte ville att du ska veta det!
- Jaha, sa jag men de kom som en lättnad att veta att en kille gillade mig fast jag kunde inte veta säkert an kan ju lika gärna ljuga om det.
- Gissa vad jag ska göra nu? sa han med ett litet flin på läpparna.
- Förhoppningsvis gå... sa jag.
- Nej nej det kan jag inte göra fören jag gjort det jag vill! Nu kom det som ett litet hån flin på hans läppar istället.
- Varför kom du in hit? sa jag.
- Jag tänker ta din oskuld! sa han.
Jag trodde han skämta men innan jag visste ordet av så börja han klä av mig.
Jag streta imot men gav upp.
- Jag vill inte ha sex och absolut inte med dig sa jag men inget jag sa hjälpte.
När jag bara hade trosorna kvar börja han säga åt mig att klä av honom. Jag ruska på huvudet men du höjde han handen och va påväg att slå mig så jag började med tröjan och när han bara hade kalsonger på sig sa han åt mig att ställa mig upp jag gjorde som han sa och ställde mig upp.
- Nu ska jag ta av dina trosor! sa han med ett flin och han gjorde som han sa.
Nu var det bara han som hade kalsonger på sig för jag va helt naken.
- Ta av mig kalsongerna och sug av mig! sa han.
- Nej! sa jag men hade inte en chans att han skulle lyssna.
Så han tog av sig dom själv öpnade mig mun och stoppa in sin väldigt stora kuk
- Sug sa han åt mig
Och jag gjorde som han sa. Man såg hur skönt han tyckte de va på hans korps språk.
- låt mig slicka dig på fittan Lina sa han med ett stön
Han särade på mina ben och satte sig på knä. De va riktigt skönt man kunde sköna hur hans tunga tryckte sig in innanför blygläpparna. Hur tungan gick upp och ner men an va ändå inte nöjd
- Rid mig sa han till mig 
Jag satte mig på honom och började rida. De va skönt men samtidigt gjorde det lite ont. Efter ett tag gled jag av honom och han satte sig på toalett locket nu tig jag ett eget intiativ och började rungka av han han stöna och stöna men sen hörde vi hur skolklockan ringde och de va dax för lektion. Snabbt klädde vi på oss och gick till lektion. När skoldan va slut gick jag hem och direkt upp på mitt rum. Vad har jag gjort tänkte jag jag strulade men min bästis kille. Under alla tankar som flög omkring i mitt huvud så somnade jag.

Kallad för slampa!Where stories live. Discover now