Vad har jag gjort!

3.1K 10 3
                                    

BIP BIP BIP! klockan ringde. Den var 06:30 och jag skulle göra mig i ordning för skolan. Mitt under frukosten började jag tänka på vad som hände igår, att vi inte var skyddade, och att jag gick med på att göra det & värst av allt jag gjorde det med min bästa kompis kille.
Jag kunde inte fatta att jag tyckte om att ha sex, jag som var så rädd för det. Jag gick till busshållplatsen och väntade på bussen. 5min senare kom den och jag satte mig längst bak där jag alltid sitter. Bussen brukade alltid köra förbi en till busshållplats men nu stanna den vid den och en kille klev på. Jag såg inte vem det var först men sen gick han mot mig och du såg jag vem det var. Det var Jesper, han log när han såg att jag satt på min vanliga plats. Han satte sig bredvid mig och sa ingenting men efter en stund tog han min hand och höll i den precis som om vi skulle va tillsammans men jag slet tillbaka handen och sa till honom med en irriterad röst.
- Du är tillsammans med Klara!
- Nä jag ska bara gå på balen med henne! sa han med en frågande röst.
- Men hon sa att ni hade haft sex!
- Ja det har vi men det va bara att jag hoppa på henne för att jag fick stånd av att jag tänkte på dig när jag fråga henne om balen.
Jag svarade inte jag satt bara helt tyst och kollade ut igenom fönstret.
När bussen hade stannat och jag klev ur hörde jag hur folk fnissade och skrattade åt mig. Jag visste inte varför så jag fortsatte bara gå. Jag gick till mitt skåp såklart hade jag underskåp och de hatade jag. Men men jag satte mig på huk och skulle ta mina saker när jag känner något glida ner innanför byxor och trosor jag ställer mig snabbt upp och ser Jesper stå där.
- Vad håller du på med sa jag
- stoppade ner mina fingrar var det inte skönt då? Frågade han
- Är du helt störd eller. NEJ! Det var inte skönt utbrast jag
-Nähä vad tycker du är skönt då?
- Jag skulle tycka de va skönt om du lämnade mig ifred
Jag böjde mig ner igen tog mina saker låste skåpet och gick med snabba steg till lektionen. Jag satte mig bredvid Klara längst bak men han sa inte ett enda ljud till mig
- Hej sa jag men fick inget svar.
- Vad fick jag tillbaka med en stöddig röst.
- Varför vill du inge prata med mig sa jag frågandes.
- Vad tror du!
- jag vet inte.
- så du vet inte att du har haft sex med min MIN kille.
- men det var han som kom in till mig.
- JAG HATAR DIG sa hon tillsist .
Jag han inte svara fören ,
TYST I KLASSEN sa läraren strängt.
Alla blev tysta förutom Jesper och en till kille i klassen men när de blev utskickade så blev de ganska tyst.
När dagen var slut gick jag hem och försökte gå upp på rummet på en gång men lyckades inte för mamma kom in i hallen och sa
- var de en bra dag i skolan?
- ja de var det jag har bara bråkat lite med Klara
- Jaha varför?
De är vår ensak sa jag på vägen upp på rummet

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kallad för slampa!Where stories live. Discover now