b-k 1

225 16 7
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bir kitapla karşınızdayız. Evet karşınızdayız. Çünkü bu kitabı 3 kişi yazıyoruz. Ben eylül ' ü canlandırıyorum. Yazım hatalarım için çoook Özür dilerim. Multi eylül' ün yeni çantası.

eylül 'den

Alarm sesiyle uyandım. Evet okul var. Loned :( . mutfağa ilerledim. Sandviçleri de Hazırladıktan sonra masaya oturup sandvicimi yemeye başladım. Sandvicimi bitirince iceriye Didem 'le güneş girdi.didem " bizi niye uyandırmadın? " dedi. " banane kızım" dedim. Masaya oturunca bende esyalarımı toplayip odama girdim. Formamı giyip cantamı aldım ve aşşağı indim. Kızlarda hazırlandıktan sonra çıktık. Yanımıza cenk gelince arabaya bindik ve gitmeye başladık.

Cenk kim diye sorarsanız güneşin sevgilisi. Güneşin sevgilisi. Güneşin arabası tamirde olduğu için onu cenk alıyo. Bizde kendi arabamızla gittik.

Okulun park yerine gelince arabalardan indik ve sınıfa girdik. Ilk gün olduğu için herkes birbiriyle sarılıyodu. Sırama yürümeye başladım. Sıramda bir çanta olduğunda başkası kapmasın diye hemen sıraya oturdum. Telefonumu karıştırmaya başladım. Zil çalınca telefonu kapatıp kitaplarımı sıraya koydum. Yanıma bir meteor oturdu. Tabi umrumdamı? Ahahah tabiki no.

Hoca iceri girince hoc kimse ayagi kalkmadı. Özel okul burası borumu ?

Ders bittikten sonra çantamı yerde buldum. Meteora dönüp bunu senmi yaptin dedim evet çünkü bu çanta çok kötü.orjinal bile değil. Bak sen ukalaya. Sanane acaba sanane ya. Şuna bak. Allah allah. Dedim.

Sıradan çıkıp kantine gittim. Masaya oturup kızları beklemeye başladım. Ve tahmin ettiğim gibi kızlarda geldi. Hesap sormaya başladılar. Olanları anlattım. Güneş çıkışta sana orjinal çanta alıyoruz. Dedi. Hayır onu önemsediğimi sanacak o mal. Dedim.
+÷=%_€£¥₩)(*&^/$#@-'":;!?,.

Okul sonunda orjinal çanta almak için arabaya bindik. Güneş benim arabamla gelmişti. Sebep onlardan ayrılırmışım diye.
Bir tane çantacıda durduk. Buradan hemen bir çanta alıp gidicem.

Bir görevli yanımıza geldi ve buyrun neye bakmıştınız ? dedi.
Güneş orjinal okul çantalarına bakmıştık. Dedi. Benim konuşmama izin vermiyolarki ama. Nasıl zevklerime uygun bir çanta seçim o zaman. Hazır zamanım varken konuşuyum. Bordo renkte olsun lütfen. Dedim. Tabi hanımefendi. Şöyle bir modelimiz var. Dedi. Hayır beğenmedim ya. Başka modelleri varmı. Dedim. Evet şöyle bir modelimiz var. Bu nasıl? Dedi. Vay.... Çok güzeldi. Olur. Dedim. Bekle bakalım ismini bilmediğim şahıs...



bağlanmış kalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin