Yazım hataları için özür dilerimm
Eylül'den
Okuldan geldiğimde hala enerjiktim. Yatağın üstünde bir oraya bir buraya zıplayıp duruyordum. Telefonuma mesaj geldiğini görünce yataktan indim ve mesaja baktım.
Kimden: babam
Bu akşam iş yemeğimiz var. Çok önemli bir toplantı. Bu yüzden aile fertleriyle gidiceğiz. Seni akşam 8'de alırım tatlı kızım.
Kime: babam
Tamam baba. Akşam görüşürüz.
Telefonu masaya koyduktan sonra duşa girdim. Duştan sonra saçlarımı dalgalı bıraktım. Açık Pembe ruj sürdüm. maskara, altı siyah üstü turuncu farda sürdüm. Sonra üstü altın rengi altı da beyaz renkte göğüs dekolteli tulum giydim.rugan siyah topuklularımı da giydikten sonra bileklik ve küpe taktım. Siyah bir çanta alıp içine telefonumu koydum ve odadan çıktım.
İçeri geçince kızlar beni süzdü ve Didem böğürdü. Hayırdır? nereye böyle yağuşuklu. Gülümsedim sonra iş yemeğine. Bu akşam ben yokum. Kaç gibi gelirim bilmiyorum.bay.
Hemen çıktım ve arabada annem ve babamla görüştükten sonra araba hareket etti. Annem dururmu? cevabı siz biliyosunuz. Arkadaşlarına ayrı eve çıktın bizi unuttun kızım hayırdır noluyo? Hafifçe tebessüm ettim ve anne ben seni unutmam dedim ve çantacıdan sonra annem için aldığım kolyeyi anneme uzattım.
Annem hediyeyi alınca tabiki önce markasına baktı. Zengin olmak kolay mı? bkz.
Sonrada övgüler övgüler. Tabiki annem beğendi. Eh kim aldı sonuçta. Ben aldım ben. Neyse bu kadar ego yeter.
Arabadan indik ve restoran a doğru yürümeye başladık. Restoran çok güzel dekore edilmişti. Siyah masa ve kırmızı Koltukların uyumu göz yormuyordu. Bir masaya oturduk ve iş arkadaşı beklemeye başladık. Pardon pardonn,iş arkadaşı ve ailesini.
Yaklaşık 3 dakika sonra bir grup çekirdek aile geldi.
One minute. One minute. what the Fuck şey lan. One ? Bu gördüğüm manzara gerçek olamaz. Me meriç buraya geliyo. Hoşt kış olum. De yereget.Ailemin yanına gelme çakma çanta Avcısı Avcı = hunter. Hunter= city hunter. City hunter seniiii. Ne noluyo be.
Meriç masamıza oturunca ben bitchiez. Ben rip. Oh my pizza. Yardım.Yarabbiimm.Help.
Evet buraya oturdu. Ne yani şimdi babamın ortağı bu malmıydı. Pardon düzeltiyorum bu malın babasımıydı?İnanmıyorum.Beni görünce neden hiç şaşırmadığını soralım bakalım. Görürsün sen.
AA Meriç. Baba senin ortağın Meriç in babasımıydı? Aaa çok sevindimm!! Didim. Şimdi açıyor gözlerini mal. Mahalle teyze deyimiyle kanı bozuk. Vay çakal demek tanımama rolü yapacaktı. Yüzünde yalandan bir tebessüm oluşuyor. Bende ağzını kırıyorum bu malın. Hayaalleeer hayatlaaaaaar : (Aaa evet diye kıvırdı hemen. Babam siz tanışıyormusunuz? Ne güzel değilmi Vehbi? Dedi. Hepsimi çıkarcı olur arkadaş. Ben hariç* şeytani gülümseyen emoji * evet sınıf arkadaşıyız hatta aynı sırada oturuyoruz. Dedim. Tabi Meriç'i bir öksürük tut. Tut bırakma. O çatal olayının cezasını böyle alırlar koççum. Hatta goççum. İntikam soğuk yenen yemektir Meriç Taşkın.Ne istiyorsan tersini yapıcağım ben. Sudan bir yudum aldım ve ben lavaboya gidiyorum.Dedim ayağı kalkıp lavaboya doğru yürümeye başladım.Yavaş yavaş adımlarken birinin kolumdan çekmesiyle sırtımı duvarda buldum. Ben intikam mı demiştim. Şakaydı o Meriç.Valla şakaydı. Bak ayhh yemin etmiyim bari. Meriç ebemi sevecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bağlanmış kalpler
Comédie3 ev arkadaşın hikayesi bu kitap. Baş karakterler 3 kişi, yazarlarda... Eylül Meriç bize niye söylemedin? Bizde fesat anladık. Dedi Güneş. Meriç çipimsi gülümsemesini yayarken konuştu ne kadar fesat? Sence Meriç. Biz seni orada öylece görünce fes...