Pismo

58 9 11
                                    

~Šta mi jebeno nisi rekao~vrisnula sam prema njemu,i uhvatila se za vrata kako se ne bih srušila.

~Slušaj sada dobro ovo što ću ti reći~pogledao me je svojim zelenim očima koje su nekad donosile mir i sreću a sada u ovom trenutku samo bijes.

~Slušam~ naslonila sam se na zid,i rukom prešla preko obraza,kako bih suze obrisala,ali bezuspješno,one su nastavile sve više i više teći,nisam se mogla uopšte kontrolisat.

U jednom trenutku kada sam pogledala prema onom mjestu gdje me mama ležala mrtva vidjela sam da nje više nema.Počela sam ubrzano da dišem,uspaničarila sam se.

~Gdje je mama?~Grubo sam upitala oca koji je odmah pogled usmjerio ka mjestu gdje je ona maloprije ležala.

~To sam ti htio reći,~Duboko je uzdahnuo pa nastavio ~ Pošto nemam vremena da ti sve objašnjavam moram zvati mamine prijateljice da odrade obred,Andrea ti je ostavila pismo ispod jastuka u tvojoj sobi gdje ćeš sve u detalje svatiti a nadam se i odraditi~ Njegove riječi su mi odzvanjale glavom dok sam hodala prema svojoj sobi,jedva sam se držala na nogama.

"Kakve vještice?Kakvo sranje?ŠTa se dogodilo?Zbog čega je mama umrla? zašto je tata ovako ozbiljan?pravi Harry bi se zavukao u krevet i neprestano plakao!!!,Zašto mi je sve ovo čudno? Šta tata želi reći? Kakvo pismo?Kakav obred? Kakve drugarice?Mama je imala drugarice za koje ja nisam znala?" Moj razum je totalno vrištao od bezbroj pitanja koje su se vrtile po glavi.

Kada sam ušla u sobu,pogled sam odmah preusmjerila prema jastuku na mome krevetu,počeo je buditi jezu u meni.Polako sam se kretala prema krevetu,svaki korak kojim sam bila bliže je počeo buditi neki čudan osjećaj kojim nisam odgonetnula ime.

Napokon kada sam bila tačno ispred tog jastuka,stavila sam ruku ispod i izvukla neki bijeli list koji je mirisao na mamin parfem.Otvorila sam ga i nastavila čitat.


<DRAGA MAYO ZNAM DA NIJEDNA RIJEČ OVOG SVIJETA NE MOŽE OPISAT TVOJU TUGU I BIJES KOJI SADA OSJEĆAŠ.ALI NE BRINI JA SAM NA SIGURNOM BAŠ KAO I VEĆINA NAS,SIGURNO SE PITAŠ KOJIH NAS? NAS VJEŠTICA.DA DOBRO SI PROČITALA MI SMO VJEŠTICE ČAK JEDNA OS NAJJAČIH VRSTA.ALI MAYO TI SI NEŠTO ŠTO SE RAĐA U JEDNOM U NAŠOJ VRSTI.TI SI DUŠO POLU VAMPIR POLU VJEŠTICA KOJI NAŠA VRSTA TO NAZIVA REBEL,NE NISI SAMA SA ŽENSKIM REBELOM SE MORA RODITI I MUŠKI REBEL.NE ZNAM KOJE TAJ MUŠKI REBEL ALI SIGURNA SAM DA ĆEŠ TI SAZNATI MORAŠ SAZNATI INAČE CIJELA NAŠA VRSTA UMIRE BAŠ POPUT MENE.KADA PRONAĐEŠ MUŠKOG REBELA I UDRUŽI TE SNAGE MOĆI ĆE TE ME VRATITI.ZA OVO HARRY TVOJ OTAC NE SMIJE DA SAZNA JA SAM NJEMU REKLA DA SI TI OBIČNA VJEŠTICA A NEMA POJMA DA SI TI MOĆNI REBEL,ZATO NI U JEDNOM TRENUTKU NEMOJ DA MU KAŽEŠ KO SI TI POKUŠAT ĆE TE SAKRITI ALI TO ĆE KOŠTATI ŽIVOTA.TVOJ OTAC JE ČOVJEK ON NIJE NIŠTA OD NAS TAKO DA NI SLUČAJNO NEMOJ DA BI KORISTILA SVOJU SNAGU NA NJEMU MOGLA BI GA UBITI.TVOJ UJAK LIAM PAYNE ZNA NEŠTO VIŠE REBELU,ZATO SE ODMAH VEČERAS SPREMI I UPUTI PREMA SACRAMENTO U KALIFORNIJI.ZNAM DA ĆEŠ USPJETI U OVOM ZADATKU JER SI TI VEOMA BUNTOVNA DJEVOJKA,JA ĆU TI UVIJEK SLATI MALE SIGNALE KADA GOD TO BUDE POTREBNO.TVOJA MAMA ANDREA.

~Magic~Where stories live. Discover now