Liam & Cheryl

33 3 3
                                    

S.A.C.R.A.M.E.N.T.O K.A.L.I.F.O.R.N.I.J.A

Napokon dolazim u veliki grad,za koji nisam ni sanjala da ću na ovakav način doći.

Posle burnog putovanja i ogromne buke napokon stajem na tlo ovog divnog grada.Pratim nekog crnokosog lika,za kojeg se nadam da će me odvesti na trg grada.Uspijela sam u svojoj misiji.Sada slijedi naravno ono najgore PRONALAZAK UJAKA kog i ne znam.Divota.Dok sam hodala ulicama Sacramenta ugledala sam crnokosu ženu bila mi je nekako zanimiljiva pa sam joj odlučila prići i upitati da li možda zna gdje živi moj ujak Liam Payne?.Dok sam prilazila ona je nešto tipkala po telefonu.

~Izvini te gospođice~ obratila sam joj se,a ona je blažasnim osmijehom i gustom crnom kosom zadivila moje oči.

~Izvoli te~ rekla je.

~Mogu li vas nešto upitati?~

~Naravno,samo reci te~.

~Da li kojim slučajom znate gdje živi Liam Payne?~ Ruke su mi zadrhtale i srce mi je počelo brže lupati.

~Da,ja sam njegova kćerka~Sve sam očekivala ali ovo nisam,ne mogu da vjerujem da sam ovo čula.Ona kćerka Liamova? pa ovo je već previše za mene.

~Odakle ga ti znaš?~ upitala je nako dražesno kao i prvi put.

~On mi je ujak~rekla sam sa nekom dozom radoznalosti i uzbuđenja.

~Stvarno? i ti si vještica?~svoje velike crne štikle je pomjerila par koraka bliže meni i poglede bacala oko sebe,kao da je ne bi tko čuo.

~Rebel~odgovorila sam skršenih ruku.

~Nije moguće o bože.~Uhvatila me za ruke i pogledala duboko u oči.

~Ti si najjača vještica~Govorila je.

~Znam~Znaš Majo kurac.Tek juče si saznala da si neki jebeni rebel.Ne znaš ni što to doista znači? Jel da? Ne znaš kakav te teret čeka zar ne? moj razum je totalno vrištao.
~Znam šta se dogodilo juče,i idemo brzo do mog oca.~povukla me za ruku i vukla kroz ogromnu masu ljudi.Trčale smo kroz ulice najbrže što smo mogle.Kada smo napokon došle do ogromne kuće zastale smo.

~Kako se zoveš?~upitala me dok smo stajale na ulazu.

~Maya,Maya Styles,ti?~blažasno sam se nasmijala i odgovorila.
~Elena Payne~uzdihano je govorila.

~Divno ime Elena~doista sam to i mislila,oduvijek sam željela da se zovem tako.

~Meni nije nešto više mi se sviđa tvoje Maya.~Obje smo se nasmijale i pošle da uđemo, kada smo čule da neko doziva Elenino ime.To je bio Liam koji je stojao na balkonu.Stvarno se činio lijep,i fin.
~Molim tata~derala se ona.
~Zlato da li znaš da...........~ zastao je kad je mene ugledao,~Elena koje ova djevojka~ upitao je Elenu.

~Tata objasnit ću ti kada uđemo u kuću.~rekla je i otvorila vrata kuće.Ušle smo u jedan veliki dnevni boravak.Pokazala mi je rukom da mogu sjest.Sjele smo i ona je donijela kafu i sok.Ubrzo nakon toga sišao je njen otac i neka žena vjerovatno njena majka,

~Elena tko je ova djevojka~upitao je on,izgleda je mlađe nego što zaista jeste,imao je mnoge tetovaže na svom tijelu kao i pločice.

~Eh ovako tata,jeli ti imaš sestru? upitala ga je.

~Da imam.~odgovorio je i prekrižio noge.

~Jesteli u dobrim odnosima~ približila je šolju kafe ustima malo puhnula i ispila gutljaj,

~Da naravno~rekao je,davajući znake kao da nema pojma što se događa.

~Tata tvoja sestra Andrea je juče preminula~Elena je rekla i pogledala u mene,davajući mi znak da popijem kafu.

~Znam i veoma mi je loše zbog toga.~rekao je spuštajući pogled na dole.

~Kad je tako,tata ovo je Andreina kćerka Maya~istog trenutka je dignuo glavu i pogledao u mene približio mi se i stavio ruke na moja ramena,i par kristalnih suza mu je krenulo iz očiju.

~Maja Styles to si ti,nisam znao da si tako porasla,koliko imaš godina?~

~19 ujače~rekla sam i pogledala u ženu duge smeđe kose,u ranim 40.
~Ali tata~obratila mu se Elena.

ˇ~Reci~rekao joj je
~Maya je rebel~njegove oči su promjenile boju u trenutku,nisam mogla da vjerujem šta vidim.

~Cheryl ostani kod njih ja moram nešto obaviti.~Saznala sam da se žena zove Cheryl.To je jedan plus za mene.

~Zdravo draga~Obratila mi se Cheryl

~Zdravo gospođo~Vidim da Elena mnogo liči na Cheryl.

~Gdje ti je otac?~upitala me.

~Kod kuće.~odgovorila sam tihim glasom.Atmosfera u sobi se odjednom promjenila.

~Jel on zna da si ovdje?~

~Ne~odgovorila sam.

ĆAO DRAGI MOJI IZVINI TE ŠTO NISAM DUGO PISALA NASTAVAK,OD SADA OBJAVLJEM NASTAVKE KAD GOD STIGNEM.NE BRINI TE NEĆE TE DUGO ČEKATI.LJUBIM VAS I VOLIM,

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Aug 21, 2016 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

~Magic~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora