Ayna korkusu

58 6 10
                                    

Bi gün büyük annemlerin evindeydim banyoya saçımı taramak için girdim ve saçımı taramaya başladım.
Biraz zaman geçti ben aynaya hala bakıuordum. Sonra birdenbire arkadan bir ses geldi. Sanki biri unun tırnaklarını kapıya sürttü. Önce bi şüpe dudum sonra kuzenimdir dedim. Sonra "Beni korkutamazsın"dedim. Sonra ses gelmeyince hey diye seslendim. Ama yine cevap gelmemişti. Aklıma bir ton şey geldi. Sonrada kapıyı açtım. Dışarıda kimse yoktu. Soluğu kuzenimin yanında aldım. Kuzenime "sen hiç banyonun önüne grldinmi diye sordum. Oda "manyakmısın ben burda oturuyorum.nasıl geliyim"dedi.
Ben çok irkildim. Kuzenim ne olduğunu çok merak etti bende ona durumu anlattım. Önce benim kafayı yediğimi sandı sonra "şaka yapıyorsun dimi"dedi. Bende şaka yapmadığımı söyledim oda çok irkildi. Artık gece olmuştu yatamıyorduk. Okadar korkmuştukki kimseye söyleyemiyorduk bile. Ben göz bandımı taktım. O ise bana sarılıyordu. Gecenin saat 4 üne kadar uyanık kaldık. Göz bandı bile işe yaramıyordu. Saat 4 ten sonra biraz uykumuz geldi ve sabaha kadar uyuduk. Sabah kalkınca bunların hepsinin bi rüya olduğunu düşündüm. Ama kuzenimle aynı rüyayı görmüş olamazdık. Bundan sonra akşam saatlerinde uzun süre aynaya bakmamaya karar verdik.

(Bu hikaye gerçektir)

Korkulu GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin