Chapter 1

1.2K 58 6
                                    

**Jack Frost**

Jsem Jack.Jack Frost.Jsem vládce zimy a strážce všech dětí na celém světě.Po útoku stínu,ve kterém zvítězila strana dobrých jsem se stal strážcem,ale nic mě neodradilo,abych dál prováděl ty největší lumpárny.Když na mě děti začaly věřit,každou zimu jsme si s nimi chodil hrát.Pak jsem párkrát onemocněl,ale vždy jsem se z toho dostal.Strašně by mě však zajímalo,jestli na světě existuje ještě někdo stejný jako já.

**Elsa**

Jsem Elsa.Sněhová královna,která vládne moudře a zpravedlivě.Moje sestra Anna mi pomáhá krotit moji sílu vládnutí zimy a jsem za ní ráda.Město Arendell,do kterého jsem se vrátila po té záležitosti,co se stala jsem se zklidnila a lidé se mě už nebojí jako před rokem,když jsem ještě vyvolávala příšery ze sněhu.
Strašně by mě však zajímalo,jestli na světě existuje ještě někdo stejný jako já.

**Úvod příběhu**

Jack a Elsa sice od sebe žijou daleko,ale oba dva přemýšlejí nad stejnou otázkou.Jestli je někdo stejný jako oni.Strašně by je to zajímalo a proto oba dva nechají svých povinností ( kralování a hraní s dětmi) a vydají se na cestu,která bude dlouhá a mrazivá :D.

**Příběh Jacka**

Bez toho,aniž bych se dovolil ostatních strážců jsem si zabalil pár věcí,dvě Santovi sněžítka na cestu tam a zpátky a svou hůl a vyrazil jsem.Rozloučil jsem se v noci s dětmi a šel do mrazivých hor,kde začal právě padat sníh,jelikož začala padat zima a to jsem měl nejraději. Miluju zimu!

**Po asi deseti minutách u Santy**

,,Hej,zuběnko,neviděla si Jacka?" ptá se Santa Zuběnky( zubní víly) když nemohl najít Jacka,protože měl pro něj důležitý úkol
,,Ne,neviděla jsem ho Santo,zeptej se Velikonočního Zajdy" řekla Zuběnka a šla zase se svými vílami sbírat do světa lidí zoubky dětí a Santa zašel za Velikonočním Zajdou,jestli o Jackovi něco neví.
,,Je mi líto Santo,ale nevím o Jackovi vůbec nic." Santa si povzdechl a zamířil si to do svojí dílny,kde začal s výrobou hraček pro děti na celém světě,aby to do vánoc stihl.

**Mezitím u Elsy**

Tak jo,žádné věci kromě jídla nepotřebuju,tak,a je to.Jsem zbalená.Tak a teď si vezmu koně a pojedu do těch hor,co jsou tam za Arendellem.Zbohem Anno a Arendelle.Za pár dní se vrátím.To slibuji.

**Po pár minutách v zámku**

,,Elso?! Neviděli jste někdo Elsu? Elso!" volala Anna přes celý zámek,ale moc platné jí to nebylo.Elsa byla pryč a nikdo jí neviděl odejít.Bylo před plesem,který Elsa pořádala pro svou sestru,která se právě zasnoubila s Krystofem.
,,Anno,co se děje? " zeptal se jí Krystof,který byl udýchaný,jelikož běžel až ze stáje za Annou,protože si myslel,že se něco stalo.
,,Elsa zmizela.Nemůžu jí najít" Krystof řekl Anně,že ze stáje zmizel kůň Elsy,takže asi musela odjet ale nikdo nevěděl kam.
,,Neboj se,ona si poradí.Je to přece královna Arendellská ne?" kývla Anna na to Krystofovi a šla s ním do sálu,kde ples měl být.


Ahojte lidi.Doufám,že se mi tato kniha povede a jestli jo,tak vidám i druhý díl.Ale to ještě uvidím.
PS:Na obrázku je Elsa se svým koněm Maximem :D **Eli**

Jack Frost a Elsa 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat