Když uběhlo těch 14 dní od doby,kdy byla Elsa zraněná a mohla zase chodit, zajímala se jen a jen o Jacka a ostatních si ani koutkem oka nevšimla. Anna z toho byla na nervy,protože Elsa ignorovala i ji.
,,Elso? Mohli bychom si promluvit? " zeptal se Jack Elsy,když si jí k sobě nešikovně přitáhl
,,O co jde Jacku? " zajímala se Elsa a Jack jí to řekl
,,Jde o to,že jsem tě před 14 dny chtěl vzít k nám do naší země a představit tě svý ,,rodině" " Elsa zazářila v očích a Jacka objala.,,Tak proč se tam nevydáme už teď? Na co ještě čekáme?" Jack nevěděl,co má samou radostí říct a vzal Elsu za ruku a vzlétl s ní k nebi,odkud s ní letěl na tu horu,kde se poprvé potkali.
Jack vytáhl kouličku,řekl,že chce zpět,odkud přišel a otevřel portál do jeho země.Jak tam došli,Jack držel Elsu pevně za ruku a letěli až na pól k Santovi a ostatním stážcům.
,,Jacku? Kde si byl tak dlouho? Nestalo se ti nic? A kdo je tohle za stvoření?" ptala se Jacka Zuběnka a pak přišel Santa,Zajda a Sandy,aby Jacka uvítali zpět.
,,Já byl v jejím světě,nestalo se mi nic a tohle je Elsa Arendellská.Je to královna a vládne stejnou mocí jako já.Elso,předvedeš jim to?"zeptal se Jack Elsy a ta hned začala kouzlit.Jack se na Elsu díval tak lásky plně,až ho z toho zamrazilo v srdci.Najednou se ozval smích za ním a ve tmavém koutku místnosti Santovy dílny se objevil Pitch.
,,Hele me se. Tak náš Jack si našel kamarádku.Oh,jak roztomilé " řekl Pitch a v ten moment stál za Elsou.
,,A jakpak se jmenuješ maličká?" zasmál se a Elsa začala zuřit.
,,Nejsem maličká to za prvé,za druhé jsem Elsa a za třetí,nech je být nebo budeš mít co dělat se mnout!" Pitch se zase zasmál a reagoval.,,Ale,ale. Že by další vládce zimy vyhrožoval? ale moment,Jack je jediný. Nebo snad ne?" zeptal se Pitch se smíchem ve tváři a díval se na Elsu,jako by se mu líbila či co.
,,Nejsem jediný! A ty zmiz!" zakřičel na Pitche Jack a šlehl ho přes obličej kouskem ledu.
Pitch se zasmál a zmizel.Elsa byla v škoku,co se stalo,až z toho málem spadla na zem.Jack ji chytil za ruku a zeptal se,jestli je v pořádku a ona kývla.
Zdálo se jako by Jack měl Elsu opravdu rád,ale bál se jí to říct,protože nevěděl,jak by reagovala.**Mezitím v Arendellu**
Anna s Krystofem věděli,že když se Elsa s Jackem,že se jí nic nestane a tak se zabývali přípravou odloženého plesu,protože po dobu,co byla Elsa zraněná si Anna nepřála něco chystat a teď jí to chtěla udělat jako uvítací ples pro královnu Arendellskou.
,,Krystofe? myslíš,že se vrátí brzy?" zeptala se Anna Krystofa ale on jen pokrčil rameny.
Ahojte,já vím,že je to moc krátké,ale já měla dneska docela naspěch,takže aspoň si pak přečtete další pokračování Jacka a Elsy.
PS: na obrázku Elsa,jak kouzlí a za ní se objeví Pitch :D ( pitch je z prvního dílu znázorněn jako stín) **Eli**
ČTEŠ
Jack Frost a Elsa 1
FanfictionJack Frost,úplně obyčejný kluk,ze kterého se stal strážce dětí stejně jako Santa Klaus,Velikonoční Zajda a zubní víla je zpět a spolu s ním se vrhá do akce i Elsa.Královna zimy,která je stejná jako Jack. A co se s nimi stane? Setkají se spolu? A co...