Chapter 5

479 25 0
                                    

Bylo jen pár minut od doby, kdy se Pitch objevil v Santově dílně a Elsa začala být nervní ještě víc, až řekla Jackovi, že se chce vrátit zpátky domů do Arendellu jen proto, že z Pitche má strach.

Jack byl moc milý na Elsu, ale nechtěl aby se mu vrátila tam, kde byla než se poznali.

,, Elso,je to doopravdy nutné? Já myslel, že se ti moje "rodina" líbí a že jsme kamarádi. " řekl nakonec Jack smutně a Elsa byla taky smutná, ale nemohla za to, že se Pitche bála.

,,Jacku, ale já nechci, aby se ti něco stalo. Tak vezmi svou rodinu a pojďte se mnou" řekla Elsa a Jack jen zavrtěl hlavou.

,, To by taky nešlo Elso. Pitch se dostane všude a ani u tebe by jsme nebyli v bezpečí. Budu muset znova proti němu bojovat. Nedá se nic dělat. " řekl znovu Jack a šel se svou hůlkou za Pitchem.

,,Jacku! " Jack se na Elsu otočil ale pak už zmizel. ,,Elso, nebuď smutná. Jack to s tebou myslí dobře. Jen mu dej čas. On se vrátí." řekl Zajda a odskákal za Santou a ostatními.

,,Ale já ho v tom nenechám! "řekla si Elsa a vydala se za Jackem sama.

**Mezitím v Arendellu**

Anna a Krystof mezitím v Arendellu dokončovali přípravy na ten ples pro Elsu, ale Anna byla pořád nervózní. Elsa se pořád nevracela a už ji to bylo divný, jenže s tím mohla nic dělat.

,,Anno? Jsi v pohodě? Nevypadáš moc dobře. " řekl Krystof a Anna jen přikyvovala.
,,Není no a co mám dělat? Mám o Elsu strach. To je všechno. " řekla Anna a odkráčela do svého pokoje.

** Zpět v zemi Jacka**

Elsa pronásledovala Jacka za Pitchem a zároveň se snažila, aby ji neviděl. Nevěděla, co měl s ním a se strážci Pitch v plánu a v duchu si říkala, co vlastně Pitch chystá.

Když se Jack zastavil u Pitche a začali spolu mluvit, Elsa byla schovaná a poslouchala, co si říkali. Pitch se znovu snažil přendat Jacka na svou stranu, ale Jack pořád odmítal.

Ahoj tak co? Líbí? Doufám že jo. PS: obrázek k tomuhle dílu přidám později. Ještě musím psát další díly jiného příběhu. **Eli**a už jsem ho tu dala :)

Jack Frost a Elsa 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat