9.Bölüm "CANSU VE BURAK"

8 0 0
                                    

Hayalimde ki gibi sevdiğim adam benim olmuştu bana çok aşıktı aynı evdeydik ama evli değildik ilerde o da olurdu belki.Cansu ile Burak bizden önce sevgili olmuştu Burak farklı bir kişiliğe sahip değildi ama Deniz öyleydi soğuk kanlıydı onu elde etmek çok zordu.Cansu ile Burak evlenecekti Cansu çok heyecanlıydı.Onlar evlene kadar yanlarında kalacaktım Cansu'ya destek için.Burakla da Deniz kalacaktı.Biz bu dörtlü çok iyiydik.
Deniz hep içiyordu ben yokken.Cansu da kaldığında da içiyordu Burak demişti.Bu huyu değişmez birşey oldu ne yapabilirim ki.Cansu çok heyecanlı olduğunu söylemişti.Evet her kadın heyecanlıdır evleneceği için ben de heyecanlı olurdum ama bu kadar da değil.Cansu'nun annesi ve babası Amerika da kalıyor bu evliliği bilmiyorlar ama elbet öğreneceklerdi.
Cansu'ya babana ve annene söyleme- miz gerekiyordu dediğimiz de geciştiriyordu.Bu hepimizi rahatsız ediyordu.Cansu da buna rağmen mutluydu.Şahitleri biz olacaktık Cansuyla gelin provasına gidiyorduk.
Beklenen güne az kalmıştı.Sevdiğim adam da sadıç olduğu için hazırdı.Biz hazırdık Cansu ile Burakta düğün arabası evin önüne gelmişti Cansu gelinlikle aynanın önünde duruyordu.
Birden içimde bir sıkıntı var Lara dedi.Bende ne sıkıntısı canım bu senin en güzel günü.Burak aramıştı kuaförde işi uzamıştı.Biz düğün salonuna gelmiştik herkes toplanmıştı bi tek damat yoktu bi de sevdiğim adam.Sonra bi haber geldi araba kaza yapmış biz koşarak hastaneye geldiğimiz de yoğun bakım da Burak vardı bilinç altı kapalıydı peki ya benim sevdiğim adam nerdeydi.
Hastahanede onu aradım meğerse hasta odasınsaymış.Deniz iyiydi ama Burak pek iyi değildi.Doktorlar iki güne ihtiyacımız var demişti.Cansu ağlamaktan bayılacaktı neyse ki iki gün geçti ve Buraktan iyi haber vardı.
Cansu çok sevinmişti tabiki bizde.
Denizde iyiydi bana bir söz vermişti bana asla böyle yapmayacaktı beni düğün günümüz de yanlız birakma-yacaktı.Söz vermişti umarım sözünü tutardı.Ona çok inandım çok seviyorum sevdiğim adam.Gözlerine aşık oldum gözlerine baktığım zaman gökyüzünü görüyordum ve kayboluydum.Ben onun gözlerine baktığım zaman kendimi görüyorum bizim evlenmemizi engelleyecek birşey yoktu engel yoktu ama kafam da hep bir soru vardı sevdiğim adamın ailesi nerdeydi benim gibi yokmuy muydu.Seviyorduk biz biribirimizi seviyoruz bu gerçeği kimse değiştirmezdi.Biz bile.

KARANLIKTA Kİ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin