18 Nisan 2016

19 0 0
                                    

Bu gün son tartışmamızı yaşadıktan sonra karsımda onca yaşanılmışlığı bir engel butonuyla durduran bir yabancıyla yabancılaşma serüveni başladı. Evet biliyorum daha önce de yalnız kaldım, sen de kaldın biliyorum herkes yalnız kalmıstır bu hayatta :) direnmeli miyim yoksa boyun mu eğmeliyim sana daha önce direndim de boyun da eğdim simdi gerçekten yalnızlığı tatma vakti.. Aslında yalnız değilim. biliyorum bunu sen de biliyorsun ama benım yalnızlıgımın caresi insanlar degil bir kac duble raki ve günde 5 paket sigara. Yalnızlıktan kurtulma sekli. belki çok içiyoru, belki boşa yaşıyorum bunu kimse bilemez ama kimin için neyin için yaşıyorsun dersen bunun cevabı engellendi. çaresizlikmiş,boşkalınmışlıkmış hepsi boşa senin hala su hayatta hala cigerlerini bir hava dolduruyorsa yaşaman gereken onlarca sey var demektir. Tadacagın onlarca duygu (eğer kaldıysa) üzülecegin onlarca olay, kaybedecegin yüzlerce insan hayatından bir bir çıkan sevdiklerin ama hiç birinine aldanmıcaksın cünkü sen daha büyük acıları bekleyeceksin ve onlar seni şaşırtmayacak arka arkaya sanki bir acelesi varmışcasına üzerine üzerine gelecek her dafasında sen daha buyugunu bekleyeceksın susacaksın avazın cıktıgı kadar bagıracaksın ama kendin bile bu sesine aldırış etmeyeceksın. Hep kaybediyorum diyeceksın pencereden dışarı her baktıgında herkes ne kadar mutlu öpjektifiyle bakacaksın kendini kandıracaksın. Çünkü kimse sana gözüktügü gibi mutlu degil. Onlar da yalnız, onlar da kaybetti, onlar da yok oldu su sessiz kayalıklarda. En sonunda da ''O'' diyeceksin peki ya o ? o nasıl neler kaybetti nelere üzüldü kimin omzunda içini çeke çeke agladı? o ezberlediği kokunu ne zaman unutup pahalı parfumlere alıştı? Bilmeyeceksin çünkü ondan haberin olmadan yaşamayı ögrenmıs olacaksın. Dışarı çıktıgında söylemedim acaba söylesem yine kavga mı ederiz düsüncesi olmayacak aklında. Çünkü zaten en büyük kavganı sen hayatla yapıyorsun. bir bir senin olan her şeyi elinden alıyor. Kaybediyorun.. Kaybettin. O mutlu çünkü ilk o unuttu seni. Hayatından nasitce cıkarıp attı. Çünkü senin olan, aşık oldugu her şeyi nisenden alıp gitti. Başkalarını tamamlıyor simdi. Ha denersin kendine zarar verirsin. Kaybettiklerini bir yaraymışcasına kanatırsın ama o sarmaz. Saramaz seni. Çünkü onun eli başkalarında. Sen ister misin başkalarına dokundugu elle yaranı sarmasını? (biliyorum ki istersin ama aramızda kalsın). Dedigim gibi Hep soyledigim gibi boyle bi aşka basıtce bitmek yakısmaz. suan tokan hala bilegimde bu bir gün çıkacak ama karsında gözlerinin içine bakarak senin de hayatını yok ederek. O zaman ben susmus olacam sana yazdıklarımı unutmus sense daha yeni eline almıs okuyor olacaksın. Bu sefer sen kanayacaksın. Bu sefer sen direneceksın. Ama biliyorum ki daha cok kaybedeceksın benden. Çünkü senin hayatında kaybettigin hiç bir şey yok. Beni kaybedeceksın canın oyle acıyacak kı yastıgın ıslanırken dudakların titrerken için o kadar ağlarken sadece sesini sen duyacaksın bir kelime olsun o güzel dudaklarından dökülmeyecek. İşte o zaman anlayacaksın ne yaptıgını elin telefona gidecek arayamayacaksın korkacaksın. ben onu bırakıp gittim o neden simdi gelsin diyeceksın haklısın da ama işte sevmek her şeyi göze almaktır artık ben seni içimden seviyorum. tek basıma, sessiz, caresiz, kimsesiz. bensiz kal oyle daha mutlusun beni bıraktıgın gibi kal.

Son bir kez daha o gözlerinle yalnız kalacam bu sefer o derinlikte kaybolacam.

Hoşçakal..

Yakışmayan YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin