"NIENKE!!" Ik schiet rechtop in mijn bed en wrijf mijn ogen uit, Zo gaat het 's ochtends in Huize Schouten. De dekens sla ik van me af en twijfel eerst even maar stap daarna toch mijn bed uit, Ik trek een zwarte croptop aan met een witte broek en sneakers. Ik loop naar mijn kast en pak mijn bril, terwijl ik hem schoonmaak check ik appjes van Jolijn of Cindy maar helaas niks. Ik loop naar beneden waar mijn moeder ontbijt staat te maken, Ik speur de kamer rond op zoek naar mijn kleine zusje Layla. 'Mam?' mijn moeder kijkt om 'Ja?' 'Waar is Layla?' 'Ze ligt nog op bed te slapen'. Pfhieuw gelukkig anders begint dat kind de hele boel weer bij te krijsen, Ik kijk op de klok en zie dat het al half acht is ik ren naar mijn tas en begin alle boeken erin te proppen. Ik geef mijn moeder vlug een kus en ren dan het huis uit, Ik jump op mijn zwarte fiets en race de straat uit. Zoals verwacht, staan Jolijn en Cindy te wachten bij de ingang Jolijn kijkt me een beetje boos aan 'Waar was je?' Ik kijk hulpeloos naar Cindy hopend dat zij me wil helpen maar ze kijkt me emotieloos terug 'Ik had me verslapen, Sorry!' Ik vlieg haar om haar nek en we moeten beide lachen. 'Laten we nu maar wel gaan anders komen we te laat Weer door Nienke' Ik gooi mijn haar naar achter en trek een super nep boos gezicht, We liggen met zijn allen in een deuk als we verstoord worden door een jongen die tegen mij aanknald. 'Kijk waar je loopt ofzo!' De jongen draait zich om en ik kijk recht in zijn reebruine ogen, 'Sorry..' Jolijn en Cindy zitten de enorm knappe god aan te staren en lopen bijna te kwijlen, ' Ik ben Tyler' Mijn ogen worden groot 'Ik ben Nienke' hij bestudeerd mijn lichaam voor een seconde en kijkt dan naar Jolijn en Cindy ' En jullie namen zijn?' Ze schrikken ervan dat hij tegen hun praat en zo word het staren verbroken 'Ik ben Jolijn en dat is Cindy' Jolijn wijst naar mijn kleine vriendin bruine krullen Cindy zwaait naar hem en Tyler zwaait terug, Hij kijkt me aan en na een ongemakkelijke stilte zegt hij 'Ik ga maar weer door naar mijn les..' Ik schrik op uit mijn gedachten 'Ja natuurlijk, Doei' hij wilt zich omdraaien maar kijkt nog een keer naar me en zegt 'Ik hoop dat dit niet de laatste keer is dat ik je zie' Ik begin te blozen en krijg het warm vanbinnen maar word dan weer wakker. Denk na Nienke hij is populair jij niet, Jij bent een nerd hij niet. 'Ik zie je vast wel weer op school' hij knikt en loopt dan weg.
Dit was mijn eerste hoofdstuk! ik hoop dat jullie het leuk vonden, Sorry dat het zo kort was maar ik wou die foto er zo graag bij doen, Dat is Tyler namelijk. Tot het volgende hoofdstuk! xx Bookhipster
JE LEEST
That Damn Smile.
RomanceNienke een vrij normaal meisje, draagt een bril is niet populair. Heeft twee vrienden. En is dus niet bekend bij de jongens, Maar wat als er een jongen haar wel ziet staan? Nienke ontmoet Tyler. Een aardig populaire jongen, Een beetje Badboy dat wel...