Po týdnu, Petra
Konečně jdu do školy po celém týdnu. Jindřiška za mnou chodila každý den do nemocnice. Včera mi stačila oznámit, že nás přihlásila na sebeobranu a zdravovědu. Nechápala jsem její zapálení, ale seznámila se s jedním fajn klukem. Jmenuje se Florian, nepamatuji si příjmení. Prý učí zdravovědu, tak mu chce být na blízku. Právě jsem vycházela ze šatny, když jsem vrazila do nějakého muže. Dost spěchal, a přehlédl mě a já jeho. ,, Jé promiňte slečno!" ,, To nevadí moje chyba." Usmál se na mě, já zrudla jak rajče. ,, Mužů se zeptat, kde tady najdu ředitelnu?" ,, Na druhé straně budovy, po levé ruce číslo 203.",, Takže musím tudy doprava ?" ,, Ne doleva, a pak rovnou za nosem." ,, Děkuji, možná se ještě potkáme. " šel do levého křídla, kam smí jen bohatí blbci. No, abych se přiznala moji rodiče jsou bohatí, mají 45% z Koncernu. Schovávám to před všemi, ví o tom jen Jindřiška a moje kapela. ,, Všimli jste si toho nemehla vedle nás. Vrazí do nového učitele. Takový trapas, to bude zas v kronice fotek." ,,Závidíš Diano ! Aspoň po mě bude památka." otočila jsem se a šla do třídy. Jindřiška mě zastavila před třídou. ,, Děláš si srandu, zesměšnit Dianu! To je společenská sebevražda, vzpamatuj se Petro!" ,, Jindřiško, ty víš to moje tajemství,tak prosím nevišiluj." ,, Já nevišiluju! Ale neprozrazuj se tolik. Pojď budem mít tělocvik. A odpoledne ve čtyři máme zkoušku kapely a pak sebeobranu." ,, OK."
André
Seděl jsem u ředitele ohledně místa nového tělocvikáře,na chodbě do mě vrazila nějaká dívka, nebyla jako ty ostatní. Když jsem odcházel ze ředitelny všiml jsem si hloučku dívek na konci chodby. ,, Diano to si necháš líbit!" ,, Ne určitě ne, ona si to vypije." Nechápu proč se rozdělují na ty co mají a na ty co nemají. Došel jsem ke kabinetu tělocviku, byl docela velký. Zatím tady budu sám než najdou učitelku pro dívky na tělocvik. Všechny tady jsou namyšlení, kromě té holky co do mě vrazila. Byla dost pěkná, milá. Bože co to kecám, nemůžu se zamilovat teď, dopadnu jako předtím. Když jsem doklidil věci a převlékl se zazvonilo na hodinu. Někdo zaklepal. ,, Dále!" Vešla dívka s blond vlasy, byla to holka co se smála té druhé. ,, Vy jste jako nový učitel. No to je jedno, dneska jdeme ven nebo jsme tady?" Urovnala si prsa ve výstříhu. ,, Jdeme ven, všichni ať mají tělocvik na sobě. " ,, Ale pane učiteli nikdo tady nemá tělocvik až na pár šprtů." ,, Obejdete se dvě hodiny bez fb. Tak šup za pět minut před školou. "
Po pěti minutách, André
Stál jsem před školou asi jen s pěti žáky. Stála tam i ta dívka. ,, Kde jsou ostatní? " promluvil kluk co zrovna přicházel. ,, Nejdou, mám Vám předat omluvné listy. " to mě vytočilo. Vletěl jsem do jejich třídy. ,, Tak Vážení, kdo chce k maturitě, půjde teď hned na tělocvik. Pro dnešek bez věcí. A dělej te máte minutu na opuštění školy!" Všichni vešli před školu. ,, Tak ještě jsem váš nový učitel tělocviku a možná i matematiky. A jedna dívka z vaší třídy mi bude dělat asistentku. Je tady Petra Rosewety?" To se ozvala dívka co do mě vrazila ,, To jsem já!" Další se ozvala,, Naše Petruška. Užij si to šprtku, teda nemehlo." ,, Tak dost, jak se jmenuješ!" To se ozvala Petra,, Diana Langitová." ,, Díky Petro, teď zapiš všechny co nemají tělocvik na sobě. "
Po hodině tělocviku, Jindřiška
Čekala jsem až vyjde Petra z šatny, zadržela ji tam totiž Diana. Slyšela jsem křik, najednou se kolem prohnala Izabela. Hned po ní vyšla Diana aspol. Smály se když táhli Petru za vlasy, úplně nahou ze sprch. Chtěla jsem ji bránit, ale Iggy a Sára mě chytly a drželi. ,, Ty malá nicko! Přestaň se vytahovat, jsi jen chudinka. Nech Viktora na pokoji, jseš č..p.a!" Kopala do ní dokud jsem nezačala křičet. V tom se ozval učitel. ,, Hej co se tady děje? " ,, Co ti je do toho? Každý učitel ví kdo jsou moji rodiče. Taksi moc nevyskakuj!" ,, Mě nezajímají tvoji rodiče , ale to co se tady děje! Kopeš tady do spolužačky. Běž hned do ředitelny i se spolkem." Diana se urazila a odešla i se svojí partou. Učitel vzal Petru do náručí a nesl ji do kabinetu. ,, Ehm Jindřiško, běž do třídy a omluv Petru z vyučování. " ,, Ano pane učiteli. " šla jsem do třídy, sbalila jsem Petře věci.
Petra
Seděla jsem v kabinetu tělocviku, učitel mi prohlížel obličej. Omyl mi krev, stihl zavolat své kamarádce doktorce. ,, Tak teď tady zůstaň, já musím na hodinu. Za chvíli přijde moje kamarádka Karin Thälerova. Tak ji otevři potom." ,, Ano , pane učiteli!" odešel, nechal mě samotnou v kabinetu. Za deset minut přišla doktorka, nezjistila mi nic vážného. Jindřiška na mě čekala po škole jako vždy,ale dneska tam nestála sama. Byl tam i Viktor, Jindřiška se usmívala, přišla jsem k nim. ,, Promiň za Dianu, včera jsem se sní rozešel, a řekl ji o tobě. Že se mi líbíš, doufám že nejsi zraněná. " v tom přišla Karin. Teď si spolu tykáme,, Petra je v pořádku. A tu Dianu uklidněte. Nebo ji sklidním já! Tak zatím Petro, uvidíme se na sebeobranně." ,, Už se těším Karin! " otočila jsem na Viktora, usmíval se. ,, Potřebuješ ještě něco Viki?" Jindřiška se vzdálila, šla totiž ještě za Pavlem.
ČTEŠ
Jaký To Je ?
RomancePetra Rosewety je amatérská zpěvačka, se svoji skupinou Lost Demons vystupují na oslavách. Petře je 22 let, má před maturitou. Už rok nechodí s nikým. Ale vše se změní na výletě se školou, jejich autobus havaruje na A55. Petra se probudí mimo aut...