Dance Party

34 2 1
                                    

Petra Rosewety

Dance party, kterou dneska pořádám si taky hodlám pořádně užít, Han mi slíbil jeden závod o půlnoci centrem Kolína nad Rýnem. Moc se těším, ale i tak se budeme hlídat před policisty.

Večer

Přišli všichni koho jsem pozvala i Florian od záchranářů. Han byli spolu s Jindřiškou na parketu DJ Robert rozjížděl úžasnou párty, jediný kdo chyběl byla Micheale, moje skvělá sestra a královna parketu. Přišel i Viktor celou dobu se mi věnoval,ale pak jsem ho uviděla. Jeho už kolikrát mi pomohl, je pokaždé na místě když s Hanem porušujeme zákony. Přišel,nedoufala jsem že přijde, všichni tvrdí že má něco s tou Jenny Dornovou od nich,ale ě zvědavost nedala spát. ,, Ahoj Paule!" usmál se a vytáhl čokoládu. ,, To máš na nervy, omluv mě chtěl jsem mluvit ještě s Hanem." ,, Jo běž, já si tě pak najdu." šel za Hanem, všichni měli pravdu, je zadaný. Viktor chtěl,abych sním šla tančit ploužák. Šla jsem, ale když bylo skoro u konce písničky Viktor mě začal zuřivě líbat, ale nejhorší je že to viděl Paul.

Paul Renner

Celou dobu jsem ji pozoroval, dnes byla úplně jinačí, slušná a nádherná žena z ní je. Šel jsem za Hanem zda by mi neporadil s autem,ale když jsem viděl, že se plazí potom cucákovi, šel jsem pryč. Myslel jsem si,že když mě pozvala, že bude aspoň diskrétní a ne taková, ano zamiloval jsem se do ní. Byla jiná než ostatní dívky, nevím čím to bylo,ale pokaždé když jsem ji viděl byla na mě drzá jako bych ani nebyl policista. Vyšel jsem z vily, kde se párty pořádala, stál jsem chvíli u branky a nadechl se, když slyším volat někoho moje jméno. ,,Paule! Paule počkej!" Zkoušel jsem ji ignorovat,rychle jsem nastoupil do auta, startoval, ale ona se postavila před auto. ,, Počkej, já ti chtěla říct jednu věc." ,, Nechci nic slyšet, dobře ses bavila, nechápu proč si mě pozvala." ,, O to právě jde, vystup prosím z auta." Viděl jsem ji na očích,že mi chce něco říct, vystoupil jsem z auta. Opřel jsem se o auto. ,, Tak spusť!" Sklopila zrak a začala se červenat. ,, Je mi jasné, že mi neuvěříš možná, ale já tě pozvala z důvodu, abych ti řekla co k tobě cítím. Jsi výjimečný muž, který mě chrání před zákonem. A chci, abys věděl tohle..!" Políbila mě, chtěl jsem ji odtrhnout od sebe, ale nechal jsem ji. Pochopil jsem to, chtěla mi říct,že ke mě něco cítí. Odtáhla se a pošeptala mi do ucha. ,,Miluju tě Paule Rennere. A chci, abys dneska se mnou jel v autě o půlnoci." Usmál jsem se a přitáhl jsem si ji blíž. ,, Klidně pojedu,když mě nezabiješ." Šel jsem sní zpět dovnitř, ale jakmile mě spatřil ten kluk, ihned šel za Petrou. ,,Ty si radši vybereš tady toho než mě. Za to se ti pomstím." ,,Hele mladej trochu klidu, jestli máš s tím nějaký problém můžeš jít." Políbil jsem Petru přímo před ním, odešel a dost rychle. Šel jsem sní tančit, ploužáky byli jsme na sobě nalepený,ale ani mě to nevadilo. Nenutila mě k ničemu během večera, až do půlnoci byla nádherná, ale pak se šla převléknout. Já čekal s její kamarádkou u garáže.

Jindřiška Berkmanová

Byl fakt nádherný a sexy, jak mi vyprávěla Petra. Doufám, že ji to sním klapne, i když pěkně urazila Viktora. Han už přišel, byl celý v šedým, ta mu nejvíc slušela, vybrala jsem modré Camaro, aby to bylo sladěný aspoň trochu se mnou. Ten policajt čekal na Petru v garáži, my jsme jeli už na start. ,,Jindři, je to pravda,že se dneska dala Petra dohromady s tím policistou Rennerem?" ,, Hane je to pravda, hodí se k sobě, doufám že jim to klapne." Han se na mě usmál a letmo mi dal pusu. Bála jsem se jen jedné věci, ty události co se stali než se tu objevil Renner, nevěstí nic dobrého pro Petru.

Paul Renner

Byla nádherná, džíny a žluté triko co zviditelnili její postavu. Přešla k žlutému Camaru. ,,Chceš řídit?" ,,Ne radši to přenechám tobě, víš jak většinou dopadají moje služební auta." ,, Dobře, tak sedej. Han nám už ujel." Nasedl jsem rychle, Petra už startovala, pustila hudbu. ,,Hlavně se drž Paule." ,,Neboj Péťo." To byla jízda, za gumovala před garáží a vyjela směr centrum. Zastavili jsme u výjezdu z A4, kde čekalo modré Camaro a venku stál Han. Petra vystoupila,nechala otevřené dveře. ,,Tak Petro, tohle bude poslední jízda dokud nebudeš zpět na škole,kterou jste začali s Michelle." ,, Hane, to ti neslíbím,ale je to dneska o 200 tisíc,abys tolik netratil." Jako vedli dost zajímavý rozhovor, Petra přišla do auta, sedla si a nastartovala. Vytočila Hana, odstartovali společně, Petra se začala tvářit vážně. ,,Paule nekoukej tak na mě, nemůžu se potom soustředit na cestu." ,, Já se jen divím,že jsi tak v klidu při 185 km/h." Z telefonu se ozvala její kamarádka. ,,Peťo máme problém. Policisti za námi, šlápni na to my s Hanem s jedeme na dalším výjezdě sejdeme se Takkyho." ,,Jasně Jindři, já pojedu dál po dálnici." Koukla se na mě, hovor skončil. ,,Petro to nemyslíš vážně? Těm neujedeme, to jsou nový sporťáky od BMW." Usmála se a přidala plyn. Ujížděla rychlostí skoro 200 km/h, to já bych měl už problém udržet volant. Pak otevřela řadící páku a tam byla červený knoflík. Policisti byli už za námi, ale Petra se zatvářila vážně. ,,Tak dost hraní." otevřela okýnko a ukázala prostředníček, ale odpor větru to byl šílený. Pádila po dálnici dokud jsme neztratili policajty z dohledu. Zpomalila a rychle vyjela z dálnice, dokonce brala zatáčky driftem. Zastavila u nějakého bistra jménem Takky. ,,Promiň Paule,ale nemůžu se nechat chytnout." ,,V pohodě, jen prosím tě už víckrát takhle nejezdi." Usmála se a dala mi pusu. Modré Camaro, tady ještě nebylo, tak jsme šli dát něco k Takkymu.

Amanda

Já a Natasha jsme sledovali Petru s tím poldou, vypadali spolu šťastně, ale bál se jí, jak jsem čekala. Nečekala jsem, že se z toho Petra tak rychle dostane. Smrt Michealle ji musela rozdrtit, ale ona jezdí dál a randí což není možné. Není možné, aby našla to auto, to auto jež zabilo její sestru Michealle.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 03 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jaký To Je ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat