Okulda Yeni Biri

4K 94 9
                                    

Merinettenin Ağzından
Çalar sağatim çalıyordu. "Ahhh hadi amaaaaa beş dakika dahaaaa!"çalar saatim bir kere daha bippp sesi çıkarınca yataktan doğrulup saate baktım Olamaz şimdi yandın sen merinette! "Okula geç kaldımmm"Hemen yataktan atlarcasına kalktım hemen mavi bulüzümü ve krem rengi pantolonumu giyip çıktım ve evden çıkarken hemen bi kurabiye kapıp yolda yemeye başladım -koşturuyordum-Okula varınca öğretmen:"merinette bu kaçıncı geç kalışın! Eğer birdaha olursa müdürün yanında yerinde hazı bekliyo olacaksın!"peki öğretmenim :("Sırama geçip Ayla'nın anına geçtim benim önüm boştu ve öğretmen bugün yeni bir çocuğun geleceğini söyledi" aha işte yeni öğrenci geliyor :O oha nası öğrenci o resmen kasları çıkmış -bütün bunları içinden söylüyor-" "Evet çocuklar işte yeni sınıf arkadaşınız Adrien evet adrien yerine geçebilirsin" lütfen adrien önüme geç geç bak bura boş adrien burasıııı ve evet önüme oturdu onun yanındadır nino var. Ben adriene ağzı açık bi şekilde bakarken alya: "kızım sen bu adriene kafayı yaktınmı yoksa banamı öyle geliyo"hayır alya sakınnnn alışkanlığım olduğunu biliyorsun! Ben fısıldıyanları fena ısırıyorum! Kendimi sıkıyordum veeee hayırrrrrrr!
Kızım sen bittin alya öle bi bağaracak kiiiii!
En azından moral verebilirsin iç ses!" !" Eyvahhhh! "Alya çok üzgünüm lütfen sesini kıs alışkanlığım olduğunu  biliyorsun!-fısıldayarak söledi- herkes bana baktı ve ben çok utandım "öğretmenim lavaboya gidebilirmiyim?" Öğretmen ağladığımı anladı ve izin verdi
Adrienin Ağzından
Merinette miydi neydi galiba ben ondan hoşlandım ama kız çok şirinnnn hemenbende öğretmenden izin aldım ve lavaboya gittim

Uğurböceği İle Kara Kedi!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin