Neden insanlar ayrılır annabeth?
Neden hep aşık insanlar hep ayrılır?
Sen bana küçük bir umut vermiştin annabeth...
Belki biriyle yaşlanır ve ecelimle ölürüm onla...
Niye çok erken gittin annabeth?
Niye beni yalnız bıraktın?Kollarıma düştüğünde anlamıştım.
O sarı saçlarına kanın yakışmadığını söylemişmiydim?
Biz mutluluk için savaşanlardanız ve öyle de kalıcaz.
Elsyum(böyle mi yazılıyodu lan)
Daki dostlara selam söyle.
Leo'ya onu öldüreceğimizi söyle ve benim için ona vur.tabi yine lakabına uygun bir şekilde bir yolunu bulmamışsa...
Bianca ya üzgün olduğumu, zoe ye dalgakıranı şerefle taşıdığımı...O en kötü zamanlarımda ; tartarusa ilk düştüğümüzde, gaia uyandığında, kronosla çarpışırken bana umut veren gözlerini kapatma annabeth...
Belki sen duymuyacaksın artık yanımda olmayacaksın ama şunu bil annabeth:
İnsan bir kere sever, bir kere ölür. Ne kadar kaderler bize acımasız davransa da ben ölmeyi bekliyeceğim.
Senin için...Hani beraber katılacaktık havai fişek gösterisine annabeth?hani ayın altında havai fişekleri izlerken birbirimizin kokusunu içimize çekicektik?
Bob'u görürsen selamımı söyle annabeth...
Yıldızların iyi olduğunu ve en yakın zamanda onu istediklerini annabeth...
Seninle birlikte giden yarıma sahip çık annabeth en yakın zaman da emanetimi almaya geliceğim.
Söz veriyorum...
Ve bilki seni herşeyden çok sevdim
Sana aşık oldum
Ve hala aşığım..."Kahramanlar da ölür" (alıntıdır)