Saatler gece yarısına yaklaşmıştı. Telefonum çaldı. Telefonumu açtım. Telefonun öbür ucundan gelen heyecanlı bir sesle korktum...
Adanada cenaze evinden sizi arıyorum . Beni tanımazsınız.cevaplayamadığımız çok garip bir olayla karsı karşıyayız.sizi dinliyorum. Biz 3 kardeşiz. Hepimiz evliyiz. Abim adana dışında. Kız kardeşimle bn adanada yaşıyoruz. Dün gece abim beni arayarak annemi sordu.cok ürkütücü bir sesi vardı.ona 8saat once anneme uğradığımı yemeği birlikte yediğimizi. Ve çok iyi olduğunu söyledim.ama o rahatlamadı ve gece onun sesiyle uyandım. Bağırıyordu. Beni çağırıyordu.sesi hala kulaklarımda çınlıyor. dedi. Biraz sustuktan sonra telaşla konuşmaya devam etti. Rüyamda annemin evideymişim. Pencereyi açık aşağı doğru baktım. Annemi ağacın altında dururken gördüm. Üzerinde siyah üzerine yeşil yaprakları bulunan bir gecelık vardı.beni görünce gülerek. El salladı. Sanki bir yere gitmek üzere gibi bir hali vardı. Uyanınca derhal annemi aradım. Ama açan olmadı.hemen annemin yanına git galiba bize ihtiyacı var dedi.abimin anlattıklarını duyunca çok şaşırdım. Hemen annemin evine gidip bahçeye baktım ve yerde o gecelikle olü bir şekilde buldum yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Ve abimin dediği gibi gecelik vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esrarengiz Olaylar
رعبOKUMAYA DEVAM EDEBILIRMISIN YADA KORKAKMISIN??? Doğmak ve ölmek...