1.Kousnutí

5 0 0
                                    

  Beacon Hills, ano zpočátku se to zdá jako normální město ale já a můj kámoš Stiles jsme brzy zjistili opak....
  Jeden večer jsem poslouchal písničky nevim co to bylo, asi Bruno Mars nebo něco takovýho...Každopádně jsem na terase slyšel rachot tak jsem se šel podívat a nic. Už jsem byl na odchodu a v tom na mě vyskočil z křoví Stiles. Chtěl jsem mu fláknout jak mě vylekal. Začal se smát a říkal že slyšel jeho tátu jak volá do jeho kanceláře na stanici (polda), že prý v lese našli mrtvolu.
  Nejdřív jsem nechtěl jít ale Stiles mě přemluvil. Tak jsme šli a Stlies se hnal jako šílenec a já s inhalátorem se táhl za ním a pořád říkal ať zpomalí. A v tom slyšíme policejní psi a vidíme Stilesovo tátu s baterkou v ruce a hned nám došlo že pořád to tělo nenašli.
  Dostal jsem strach, už jsem byl na odchodu a v tom vidím jak Stilesovo táta bere Stliese domů. Co mám teď dělat sám v lese? A ještě k tomu nevim od kus jsem přišel. V tom slyším jak v křoví za mnou praskají větve. Měl jsem pocit že mě někdo sleduje. A měl jsem pravdu.
  Pamatuju si jen útržky ale když jsem se ráno probudil, viděl jsem že mám pod sebou krev. Podíval jsem se na svůj bok a viděl jsem ránu kterou jsem tam předtím neměl. Nebyla to rána jako třeba když se odřete ale vypadalo to jako kousnutí.  Byl jsem tak vyděšenej že jsem skoro nemohl dýchat, až po chvilce mi došlo že už nepotřebuju inhalátor.
  Zděsil jsem se. Co se mi to stalo? Okamžitě jsem volal Stilesovi a všechno mu řekl. Stiles si hned vyhledal na internetu nějaký články a poslal mi je. Vlkodlaci? Kousnutí? Proměna? Úplněk? Co to má bejt za vtip? Pták jsem se Stilese.
  Začínalo mě děsit co se v tom lese včera v noci doopravdy stalo...
 

☆Wolfs in Beacon Hills☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat