Další den ve škole jsme měli trénink lakrosového týmu. Já ani Stiles nechápeme jak jsme se s naší fyzičkou do týmu dostali. Každopádně dneska to bylo jinak..
Většinou sedíme na lavičce ale dneska mi překvapivě trenér řekl ať jdu do branky. Byl jsem pořád otřesenej z minulé noci ale zvládal jsem to. Trenér zapískal na píšťalku a hra začala. Vidím jak proti mě běží jeden kluk (,,sportovec třídy") jo a mimochodem ten kluk chodí i s holkou která se líbí Stliesovi, ale dál..nadhodil míček a najednou se všechno zpomalilo. Viděl jsem mouchu jak letí okolo mě jako kdyby byla ve ,,slow motion". A ten míček jsem v pohodě chytil do ruky jako kdyby se nic nestalo...najednou se všechno zase zrychlilo do normálu a já držel míček v ruce. CHYTIL JSEM HO!
Všichni se na mě dívali a najednou začal Stiles tleskat (blbec). Celý den mi to vrtalo hlavou a po dlouhým přemlouvání kdy Stiles chtěl ukázat to ,,kousnutí" jsem mu to teda chtěl ukázat. Odhrnu triko ale tam NIC. Nějakou nadpozemskou rychlostí se to zahojilo! To už bylo fakt divný. Měl jsem normálně husý kůži.
Přišel jsem domů a chtěl se jít projít a provětrat se. No tak jsem šel a překvapivě jsem došel na to místo kde mě Stiles nechal. Zase jsem slyšel stejný zvuky a dokonce se mi zdálo že jsem někoho viděl...ohlédnu se a tam vlk. Ale nebyl to klasickej vlk, měl jiný oči. A po chvilce koukání jsem se ho rozhodl následovat. Asi po 20 metrech se mi ztratil a já se otočil a za mnou stál muž. Měl černé vlasy (trochu do účesu Justina Biebera) a říkal že se jmenuje Derek Hale.
Pak mi řekl že se všechno změní. Než jsem se stačil zeptat proč? Měl jsem rameno propíchnuté šípem. Co to? Ohlédnu se s bolestí v očích a před sebou vidím dva muže-jeden s lukem a šípy v ruce a druhý s uspávačkou. Najednou přiskočil Derek a vytáhl mi šíp z ramena a řekl ať uteču.
Pak jsem poprvé viděl jak se proměnil. Už to nebyl člověk ale měl drápy, divnou čelist a jinak zbarvené oči-měl je červené. Zkusil jsem se štipnout ale nebyl to sen. Pak mi došlo že vlkodlaci existují.....
ČTEŠ
☆Wolfs in Beacon Hills☆
Teen FictionKamarádi Stiles a Scott se nechtěně po tom co Scotta kousl vlkodlak octli v kruhu nadpřirozena. Začínají se seznamovat s životem mimo jejich svět a začínají si uvědomovat co to kousnutí způsobilo. V jejich životech se objeví i první lásky a první ro...