H-1

21 2 2
                                    

Gözlerimi açtığımda resmen bambaşka bir yerdeydim. Birden içeriye girdi ve "sonunda uyanmışsın uyuyan panda " ve bir kahkaha patlattı. Onun bu tavrı sinirimi bozuyordu. Cevap verdim " kes sesini kas yığını! " haykırdı resmen " bana şöyle şeyler demezmisin ? "

" sen demezsen bende demem pandacık ,neyse bunları geçelim bahçeye çıkalım asıl süpriz orada!"

***ben size eniyisi olayları baştan anlatayım***:)

Bu gece herzamanki gibi odamda ayılarcasına mısır yiyip romantik film izleyip ağlayacaktım. Bunu nerdeyse hergece duzenli olarak yaparım. Neyazık ki bütün kızların ,bende olan bir özelliği kıskanıyorlardı. Ben olsam bende kıskanırdım. Hergece yat geber yemeği yememe rağmen kilo almıyorum. Lanet olasıca ! Almıyorum, aslında iyikide almıyorum ama , diger kızların bana kısanç bakışları hoşuma gitmiyordu. Birden odaya anam girdi

" yat artık saat iyice geç oldu!"

"Ana daha film bitmedi?"

(Buarada annesine espri olarak ana diyo)

"Yatarmısın lütfen, hemen!"

"Tamam , yatıyorum"

Yatağıma girdiğimde kedim okyanusu çağırdım. Tabi şişko olduğu için yatağa zor çıkıyordu. Adını garfield koymalıydım. Neyse, sonunda yatağa çıkmaYı başarmıştı. Yorganımın içine girip kollarımın arasına yığıldı. Yaz geldiği için bir süre sonra terletti kollarımı. "Hayvancığım ,biraz kayarmısın ? "

Ses yoktu. Uyumuş bile ayı! kendim biraz iteledim olyanusu. Bu sefer de camış gibi yastığa yığıldı. Okyanusa seslendim " ben nereye yatcam camış!!"

"Bu kedi cok cabuk uykuya dalıyor. Neyse artik uyumaliyim " diyerek icimden gecirdim ve yastigin uç kısmında kalan az bir yere kafamı koyup zorda olsa uykuya daldım...

*********************

Sabah mışıl mışıl uyurken burnuma kötü kokular geliyordu. " hayır olamaz" diye mırıldanarak yatagımdan sıçradım. " allahım nolur tahmin ettiğim sey olmasın. Yorganımı yavasça açtım ve ...

" hayır!! Tamda tahmin ettigim sey! Hemde suçu işleyip kaçmıs!!" diyerek gürledim. Annem birden odama girdi

" noldu ne bağırıyorsun zabah zabah?"

Elinde de bir kaşık, galiba bana kahvaltı hazırlıyordu.
Anneme haykırdım

"Anne, okyanus yatağıma sıçmış!!! "

Son kelimemi dememle annemin kaşığı ağzıma geçirmesi bir olmuştu.

"Ahh!! Anne napıyosun , niye vuruyosun ki şimdi?"

"Pis kelimeler sevmediği biliyorsun!"

"Bende sevmem anne özür dilerim ağzım cıktı. Sinirden"

"Nerenden çıkacak başka , neyse tamam hadi hazırlan, o yataktaki kakayı temizle, ve sonra kahvaltını yapmaya gel "

"Tamam"

************

Üstümü giyindim ve kahvaltımı yapıp evden çıktım. Okul yollarına koyuldum.

Okula vardım ve sırama geçtim. Birden Sınıfa sevinç çığlıklarıyla azra girdi. Yanıma oturdu ve bana sevinçle seslendi

" hey!! Başak ! Cok mutluyuuum, ne oldu bil bakalım!! "

"Tahmin edeyim sana gülümsedi dimi?"

"Kızım hemende bildin ya! Ben söylicektim!"

"Anlat bakalım nasıl oldu?"

" ben kantindeydim birden gözüm Onların masasına kaydı ve ona bakarken oda birden bana baktı ve gülümsedi. Düşünebiliyormusun? Cem bana gülümsedi!!! "

"Kızım sende güzelsin merak etme kaparsın o çocuğu"

İçeriye mert girdi Havalı kapşonuyla.

" nekadarda ponçik dimi..."

"Ne dedin başak? Bidaha söyle ;D "

"Eyvah! Dışımdanmı söyledim len ben bunları"

"İwit dışından dedin şekerim" diyerek bir kahkaha patlattı.

"Gülmesene " diyerek tısladım

" tamam tamam gülmicem. Peki onunla konuşmayı düşünmüyormusun?"

" yok ya ilk o başlatsın"

" of kızım ya neyse hadi kantine gidelim"diyerek kolumu kavrayıp beni kantine kadar sürükledi. Masalardan birine oturduk. Birden yanımıza cabbar geldi ve masamıza oturdu

"Selam kızlar naber?"

"Ah cabbar ah sana bir sevgili bulsak allahın izniyle, nedersin"

"Yok knk ben bide sevgiliyle uğraşamam"

"İyi sen bilirsin, buarada cabbar okul cıkışı kafeye gidelim tamammı , sana anlatacaklarım var "

"Tamam"

Zil çaldı ve son derse girdik. İyy ders geometri. Ya ben niye matematik bölünü seçtim ki ? Of ya ! En iyisi uyumak. Zaten ayılarcasına uykum var.

Uykuya daldım. Hicbirsey duymuyordum, sadece sessizlik...

*****SON*****
**************

HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin