H-3

7 2 2
                                    

Okul çıkışı cabbarla cafeye geldik. Masalardan birine oturduk ve ben konuya adım attım

"Cabbar seni buraya cağırma sebebim ,sana birsey soyleyecek olmam"

"Dinliyorum knk"

"Ben mert'e aşığım,senden yardım istiyorum."

"Tabi knk nedemek, yardım ederim. Mert yakışıklı çocuk ha ;) -göz kırptı- "

"Saol, ben sana gerektiğinde sorular soracağım, sen de cevap vereceksin. Buladar kolay bir iş"

"Tamam knk da ben bi iskender yesem. Çok sevdimde"

"Cabbar, burası türkiye. Cafe'lerde iskender olmaz."

"Arabistandada yok zaten" diyerek güldü. "Sadece burda varmı diye merak ettim"

>DOİNG DOİNG<

Cabbar'ın telefonuma mesaj geldi [ bal kabağım, evde yemek hazır. Baban ve ben seni bekliyoruz. Acele eve gelebilirmisin?]

"Kimden gelmiş cabbar?"

"....." cevap yazıyordu sanırım cevap vermedi

"Bi soru sordum"

"Ha şey annemden" annesinin genelde cabbar'a komik sekilde hitap ettiğini biliyordum. Bu yüzden hızlı bir manevra ile telefonu kaptım.

"Ya ver telefonumu"

"Bakıcam merak ettim bi dur"

"Off ya!!"

Gülerek mesajları okumayaa başladım [bal kabağım evde yemek hazır. Baban ve ben seni bekliyoruz. Acele eve gelebilirmisin?"

*cevap* tabiki hemen gelirim elmalı turtam, zaten acıkmıştım *

Hain bir kahkaha patlattım

"Hahaha bu ne cabbar? Senin gibi bir erkek / elmalı turtam? Hahahhaha"

"Gülme yoksa sana yardım etmem, hadi ben çıkıyorum görüsürüz"

Gülerek "görüşürüz" diyerek ardından bende çıktım.saat geç olmadan eve dönmeliydim.

*****yarım saat sonra*****

Ev yollarındayken bir parkın önünden geçiyordum. Birden benim ismimi hunharca haykıran bir ses duydum " başaaaaaaak, bu taraftayıııım"

Bu sesler azranın sesine benziyordu. Sağ tarafıma döndüğümde azrayı bana el sallarken gördüm. Koşarak yanıma geldi.

"Hey, selam. Gelsene biraz turlayalım"

"Üzgünüm, eve gitmem lazım"

"Ya kızım yarım saatcik"

Onun yarım saati= 2 saat olduğu için kabul etmedim. Ama o ısrar edince onun o tatlı gözlerine kıyamayıp kabul ettim. Parkta bir süre gezindik ve ben artık eve gitmeliyim diye düşünürken azra beni çoktan tuzağa düşürmüştü.

"Buraya gelmişken eve gitmeyi düşünmüyorSun herhalde"

"......" dona kaldım. Köpekleri çok sevdiğimi biliyor ve o bunun en hain tuzağı idi. BENİ BİR YAVRU KÖPEK PARKINA GETİRMİŞTİ!!! Ben şimdi bu minişleri bırakıp nasıl eve gideyim siz söyleyin? 1-2 saatte orada geçirdik. Ve saate bakınca saatin 8 olduğunu gördüm.

"Kanka sıçtık! Ben hemen eve gidiyorum!"

"Yaa daha saat 8"

"Yoo doho soot sokoz! Annem 7 de evde ol dedi " diyerek vedalaşmadan oradan koşarak ayrıldım.

Eve geldiğimde nefes nefeseydim. Kapıyı tıkladım ve kapıya dayadım kendimi.
Annem kapıyı açtı ve ben yere yapıştım. Yavaşça kafamı kaldırdım ve annemin kapıyı hazırlıklı açtığını gördüm. Belinde sarılı bir ip ve sıkıştırılmıs 5-6 terlik. Elindede oklava.

"Ehehe. Şey... Börekmi yapıyordun annecim?"

"Hı börek yapıyordum. Geçte biraz yedireyim!"

"Sıçtık ki ne sıçtık" diye geçirdim içimden. Eve geçtim ve bir kovalamaca serüveni başladı.

"Anne taam vurma valla bida geç kalmıycam "

"Ben sana göstericem geç kalmayı!!! Nerdeydin bu saate kadar!!"
Bir yandan kovalıyor bi yandan konuşuyoruz

"Azralardaydım anne. Onunla takılırken saatin Çabuk geçtigini fark edememisim, ozur dilerim"
Kıçıma bir oklava yedim ve terlikleride vicuduma.

"Aaahhh!!!anne yapma"

"Bu seferlik affediyorum birdaha bir yap!!!"

"Bu affetmiş halinmi"

"Elimdekini fırlatmadan Susmalısın!!"

"Tamam tamam"

Odama geçtim ve rahat birşeyler giydikten sonra okyanusu patakladım.

"Yatağıma sıçıp kaçmak haa?
Hain kedi!" diyerek kafasına yavaş yavaş vururken elime bir tırmık yedim "ahh napıyon ayı" diye haykırdım ve elimi yıkadım.

Çok uykum vardı. Yemek yiyip direk uyudum. Uyurken ise merti düşünüyordum. Çok tatlıydı. Onu düşünerek uykuya daldım...

*******SON*******
★★★★★

sevgili okuyucularım ins begenmissinizdir. Yorumlarinizi ve votelerinizi bekliyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin