1.BÖLÜM

58 5 3
                                    

              Gözlerini ondan alamıyordu.

Pencereden vuran güneş ışığı, Kızın mavi gözlerini kısmasını sağlıyordu. Ciddi yüz ifadesi bu hareketi ile çekici bir hal alıyordu. Siyah saçları dağılmış, Makyajının bir kısmı akmıştı. Fakat bu kızın güzelliğini bozmamıştı. Hala göz kamaştıracak kadar güzeldi. Üzerinde ki elbise kızın üzerine tam oturmuştu. Sanki ona özel tasarlanmıştı.

Genç adamın gözleri, kızın vücuduna kaydı. İnce belli,kıvrımlı bir bedene sahipti. Buğday tenli idi. çok özelliği yoktu, fakat kızın büyüleyici yanı doğal bir güzelliye sahip olmasıydı.

Kız dağılmış siyah saçlarına, ellerini daldırdı. Genç adamın dikkatini dağıtacak bir hareket sergilemişti. Odada ki sessizlik kızın canını sıkıyordu. Cesaretini toplamaya çalışıyordu.

Adam kızın hareketlerinden burada yeni olduğunu hemen anlamıştı
Bu güzelliği ilk defa görduğune emindi. Gencin hafızası iyi değildi, yalnız bu güzelliği unutacak kadarda kötü de değildi.

Kızın sıkıldığını anlayınca elindeki kalemi masaya bıraktı. 

 " Adın nedir?"

" selen" Kızın sesi buz gibiydi. Yüz ifadesi gibi serti.

Genç eliyle deri,siyah koltuklardan birini gösterdi.Selen gösterilen koltuğa kurulurken konuya geçmek için hamleler yapıyordu. Fakat genç bu hamleleri görmüyor sorularıyla boşa çıkartıyordu.

Yaşın kaç? burada mı çalışıyorsun?" Bu meraklı ses karşısında kız şaşırmıştı.

"18 efendim bir hafta önce işe başladım" Kız fırsat bulmuşken devam etti. "Ve sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum"

" Konuş" Bu sert tepki üstüne bir kaç saniye sessiz kalsa da devam etti "Benim paraya ihtiyacım var. Bu parayı burada çalışarak kazanabilirim fakat acil elime geçmesi gerek
biliyorum yüzsüzce olucak daha işe başlayalı 1 hafta oldu..." Derin bir nefes aldı kız. Adam diyeceklerini tahmin edebiliyordu. fakat karışmadı. Kızın söze başlamasını bekledi.

" bir sözleşme imzalasak? 8 ay boyunca sizin yanınızda  çalışırım. Her dediğinizi yaparım. fakat 15.000 bana peşin vermeniz lazım."

kaşlarını çattı genç adam.

" BU kadar parayı ne yapacaksın?" Derin bir sesizlik oluştu odanın içerisinde. Adam kızı süzerken üstündekilerin son marka olduğna dikkat etmişti. İhtiyacı yok gibi gözükse de bu teklifi sunmuştu. Genç kabul edecekti. Karlı çıkıyordu. Gerçekten bu barda çalışmak zordu. Sapıklar,içip sızanlar,olay çıkaranlar,bunlar gibi bir sürü olaylar vardı kadın yardımcılarının en uzun çalışma süresi bir aydı. Maaş fiyatını yükseltmişti fakat şartlar uygunsuzdu.  . Her yönden kar yapıyordu genç adam Bu teklif
kaçırılmazdı. Uzun uzun süzdü adam kızı. Kız bakışlarından rahatsız olmuyordu. Fark etmiyor da denilebilirdi. Bu para babasının işi için lazımdı. Her ne kadar reddedecegini  bilse de
şansını deniyecekdi. Babası aklına gelince kız tekrardan odayı sesiyle doldurdu.

"İşimi en güzel şekilde yapacağıma söz veriyorum. Bana güvene bilirsiniz" Genç, Ruhsuzca gülümsedi.

"En ufak hatanda sürünürsün. küçük hataları buyuk bedellerle ödetmeyi severim. Bunu sakın aklından çıkarma küçük!" İğneliyici sözlerin üzerine kız biraz korkmuşta olsa kararından vazgeçmedi. Kafasını aşağıya  yukarıya sallayarak Gencin sözlerini onayladı. Masanın altından küçük bir kagıt çıkardı,adam. Bu sözleşmeyi kabul ettiğinin bir kanıtyıdı.

Zaferle gülümsedi kız. Karşısındaki esmer adam belkide babasıyla arasını yapmasına vesile olacaktı. Hiç bilmeyerek bir iylik yapmış olacaktı bu kıza. Genç bakışlarını yukarı
kaldırdığında kızı gülümserken buldu. Her haliyle çekici olabiliyordu. Yanaklarında bir çukur belirmişti. Kızın gamzeleri Yüzüne yakışıyordu. Bu ayrıtıyda fark eden genç
imzalaması için kağıdı kıza uzattı İnce parmaklarıyla kağıdı tutu kız. Kimlik bilgilerini doldurup imzayı da atmıştı kız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İSTİNA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin