Meraba arkadaşlar beklettiğim için sizden özür diliyorum . Teogum olduğu için yazamıyorum. Neyse size iyi okumalar.
Sabah yine erken kalkıp lavaboya gidip işlerimi halledip çıktım .bakıyım bugün hava nasıl.güneşli yaşasın yağmur yok.bugün (multiye bakın )giydim. Makyaj yapmam ama olsun bugün yapıyım bugün . Saçımıda dalgalandırıp bıraktım. Yemeğmi yiyip evden çıktım . Bugün değişiklik olsun diye bisklete binicem . Kulaklığımıda takıp müzik dinlemeye başladım . Okula az kalmıştı ki bir araba üstüme geliyo.hareket edemiyorum. Birden acı hissettim ve gerisi karalanlık.
SAVAŞTAN <3
Olamaz bir kişiye çarptım. Neden dikkat etmezsinki salak savaş . Arabadan çıkıp çarptığım kişiye baktım . Aman Allahım bir kıza çarpmışım . Hemen kucağıma alıp hasteneye götürdüm.ve hemen acile aldılar .inşallah benim yüzümden kıza birşey olmaz ne yaparım ben.ve beklemeye başladım.
1 saat sonra
Kızın telefonu çalmaya başladı. Telefonu elime alıp kişiye baktım. Pelinim diye birisi arıyo . Açtım ve birden bağırmaya başladı
- alev nerdesin ya neden telefonlarımıza bakmıyosun çok merak ettik selin ağlamaya başladı. Kızm nerdesin cevap ver alev
- alo ben yanlışıklıkla arkadaşınıza çarptım şu an hastenede ve yoğun bakımında .
- birincisi sen kimsin .ikincisisen alevime çarptınve bize şimde haber veriliyo.hangi hastane özel...hastane .
Alevden
Heryer bembeyaz nerdeyim ben tabikide yoğunbakımdasın alev.
Birden içereye afet derecede yakışıklı adam geldi aman tanrım dedim.- benim burada ne işim var ve sen kimsin ve eşyalarım nerde ve sen bana nasıl çarparsın .
- kazayla sana çarptım. Sonra hasteneye getirdim eşyaların dolapta.ve en son asıl sen kim oluyosun bana cevap veiyosun.
- ben metin ersoy'un kızı alev ersoyum . Sen kimsin.
- ben hakan karahanın oğlu savaş karahanım.
O bir anda bağırdı.Ne oluyo ya . Birden içeriye annem babam kardeşim pelin selin ve mert .
- kanka çok korkuttun bizi selin ağlamaktan gözü kızardı insan çıkarken haber verir ve sen alev sen araban varken neden bisikletle gittin
- tamam hepizden özür dilerim .mert irden bana sarıldı bende sarıldım ve içriye doktor sadece 3 kişi kalsın dedi . Sadece annem babam ve kız kardeşim kalmıştı annem.
- kızım iyimisin önemli birşey oldu zannetik.
Doktor önemli zaten kızınızın bazı kemikleri kırılmış ve önemli bir hastalığı var...
Bir bölümün daha sonuna geldik vote ve yorum atmayı unutmayın ve yazım hatalarım oluyosa özür dilerim sizi seven yazarınız...