Üzgünüm gerçekten. Bölümler haftada bir gelicek iyi okumalar. Benim bir yotube kanalım var 2 milyon takipçim var. Evet kanalımda neler var bütün katagoriler var o yüzden . Neyse 2 haftadır video atmıyorum bugün ev vlogu yapıcam sonra yeni yaptığım alışveriş videosu sonra uyumsuz 4 yayımlıcam sonra crazy craft çekcem . Çok işim var. Off bıraksam mı acaba hayır o kadar abonem var .
1 saat sonra ------------
Videoları editldikten sonra tam 5 saat uyudum . Çok uğraştırıyo ya .
- alev hanım uyanın yemek vakti.
- tamam siz gidin ben geliyorum . Üstümü giyinip aşağıya indim yine döktürmüşler. Yemeğimi yiyip yattım . Ve hine aynı rüya neyse . Işığıma gözlerimi kapattım .
10 gün sonra --------------
- kızım kızım uyan çabuk kalk ve giyin ve aşağıya in.çabuk soru sorma .
Üstümü giyinip aşağıya indim. Banbam ve annem endişeli görünüyor.- kızım artık öğrenmen gerektiğini düşünüyorum . Bak sözümü kesme .kızım sen bizim gerçek kızımız değilsin. Ve sen özelsin oy yüzden onların dünyasında zarar görmemen için seni bana verdiler . Gerçek annen pek istemedi ama senin güvenliğin için katlandı kızım o sana çarpan çoçuk varya onu senle evlendirdikten sonraseni gerçek ailene götürcek. Kızım sonkez bizi görebilirsin yüzden kardeşinle vedala bizi sevmeyebilirsin ama kız kardeşini bir daha 5 yıl sonra görebilirsin . Bizim hiç çocuğumuz olmadı . O yüzden sizi verdiler. Kızm gerçekten özür diliyoruz . Ne olur affet bizi ne olur.
- tamam baba sizi affediyorum . Biliyorum tepki vermedim çünkü bu yaşıma kadar siz beni eksiksiz büyüttünüz o yüzden siz beni affedin sizi bırakcağım için. Üzülmüyorum çünkü sizi ziyarete gelicem . Meleğe söylemeyin . Tatile gitti diyin. Üzülmesin meleğim.
Ağlamasın arkamdan. Dökülmesin o güzel gözden yaşlar.onu çok seviyorum.2 yıl sonra ziyarete gelicem tamam mı sizi çok seviyor-
um.
Savaşta geldi bügun herşeyi halledin.tamam mı?- tamam hadi gidelim alev.
Çok işimiz var.- bekle biraz meleğimle vedalaşıyım geliyorum.
Odasına çıktım ve saçlarını okşayıp,yanağını öptüm.
Sonra birden uyandı ve şunu
Dedi:- abla nereye gidiyorsun.
Beni bırakıp nasıl gidersin
Ben sensiz ne yaparım ziyarete gel tamam mı?
Sana bir hediye vericem bunu asla kaybetme ve asla çıkarma tamam mı?- tamam meleğim sen iste yeter beni isteğinde ara konuşurum.ve kutusundan çok güzel bir kolye çıkarttı. Muhteşemdi. Kolyenin zinciri elmastandı ve ortasında inci vardı.
- ama meleğim bu çok güzel.
- canım ablam senden güzel değil. Hayatın elmas gibi değerli inci gibi parlak ve
Güzel olsun. Şidi sarılalım
Ve çok bekletmeden git.Sarıldık ve bana bir öpücük
Verdi ve gülegüle dedi- görüşücez meleğim. Seni hiçbir zaman bırakmıcam sen sadece benimsin.
Bu bölümün sonuna geldik.
Biraz duygulu bir bölümdü.
Diğer bölümlerde görüşmak üzere.