Çok kırgınım sana hani sözler vermiştik birbirimize hani ne yaparsak haber verecektir birbirimizden haberdar olacaktır hep sen bu oyunu bozdun sevgilim giderken haber vermedin bu sabah yine sensiz uyanıyorum ahh ne zor kahvaltı hazırlamak beceremiyorum sevgilim o yumurtayı senin gibi kıramıyorum her yere bulaşıyor sonra bide onu temizlemekle uğraşıyorum sonra çayıda senin gibi yapamıyorum çok demli oluyor sonra içemiyorum sonra su koyuyorum bardağa içerken sen aklıma geliyorsun çünkü sensizken boğazımdan geçmiyor neyse unutmadan yatağı toplamayıda öğrendim Zor oldu ama olsun annem ziyarete gelecekti görmesin diye çarçabuk topladım baktım bide olmuş benden beklemezdin dimi herşeyi öğreniyorum sevgilim yavaş yavaş belki gelirsen sen kızma diye her yer derli toplu sevgilim ha anahtarını da almamışsın gelirsen kapıda kalma diye hep evdeyim gece vakti gelirsen uyuyo sanıpta gitme diye ışıklar hep açık fatura biraz kabarık gelecek ama olsun artık hiç ağlamıyorum sevgilim belki gelirsen beni sağlam gör diye yoksa trip atamam gittiğin için hergün fotoğraflarına bağırıp duruyorum özür dilerim kızmıyosundur inşallah bazen çıkıyor aklımdan hayatım su getirirmisin diye sesleniyorum sonra aklıma geliyor yine özlüyorum sonra yine ağlamamak için kendimi zor tutuyorum sonra diyorum ki gelecek çünkü kimseye söyleme ama ben biliyorum sen ölmedin herkes öyle sanıyor onlarada üzülüyorum ölmedi gelecek diyorum aptal aptal bakıp ağlamaya başlıyorlar bide mezarın var engel olamadım yaptılar kim var içinde bilmiyorum her kimse Allah rahmet eylesin şimdi oraya gidiyoruz ziyaret miymiş neymiş neyse yine konuşuruz sevgilim ben gidiyorum ha gelirsen çay hala sıcak yemekte var dolapta açsan ısıtıp yersin neyse seni çok seviyorum sevgilim inşallah geldiğimde evde olursun neyse beni bekliyorlar hadi Allahaısmarladık...