Prolog

154 12 7
                                    

Ies de la and baie,intrand direct in camera. Tocmai ce a mai trecut o zi oribila din viata mea. Doar Mikella Jefferson a reusit sa ma enerveze atat de tare. Doar ma uraste din clasa a 4 a si nu stiu de ce. Tocmai de aia,azi a reusit sa ma introduca in echipa majoretelor,stiind ca nu pot sa imi indoi nici macar un deget. Agh! Fir-ar al naibi de blonda! Antrenamentul a decurs groaznic si cred ca majoritatea oaselor din mine,s-au rupt.

Tocmai ce am facut un dus care sa ma mai calmeze si sa ma relaxeze. Intru in camera in lenjeria intima. Nici nu apuc sa-mi iau pijamaua pe mine,caci imi aud telefonul sunand si raspund fara sa mai citesc.

-Alo?

-...
Nimeni si nimic.

-Ai de gand sa vorbesti sau iti inchid?

-Doar voiam sa aud cum te enervezi,se aude o voce de baiat putin ragusita,care imi da mici fiori.

-Si ai auzit,desteptule? Incep eu.

-Hm... Am inceput cu alinturi,ma ironizeaza el. Apropo,ador lenjeria ta rosie. Iti scoate ochii in evidenta, se aude un ton jucaus.

Imi ia doua secunde sa percep spusele tipului si ma uit alarmata in jos.

-Stai! Ce? Suspin,dar imediat apelul este inchis,iar primul lucru care imi vine in minte fug la geam sa-l inchid si sa trag draperiile,apoi sa ma imbrac in pijamale.

Ce a fost si asta?

Mi-am pus intrebarea asta,dar am decis s-o las balta si sa adorm.
Nici n-apuc sa-mi trag bine pijamalele pe mine ca primesc un mesaj. Ma duc stupefiata spre telefonul aruncat nu stiu pe unde si citesc:

00:02
"Serios? Si cand corpul tau imi facea ziua mai buna..."

O tulesc rapid spre bec ,dupa ce privesc geamul dezgustata si il sting.

Nici nu realizez cand somnul pune stapanire pe mine si ma scufund cu totul in asternuturi.

Hei :) am inceput o carte noua or so care sper sa vi-o placa.Stiu ca e extrem de scurt,dar asta e doar inceputul,ca un fel de introducere. Astept pareri. Sunt deschisa la opinii ;)

Private NumberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum