Inghit in sec cand aud linistea din jurul meu si-mi fac curaj sa deschid un ochi.
-Ce Dumnezeule faci,Samntha? Mama ma intraba in timp ce ea schimba lenjeriile de pat.
La ora asta ,femeie? La ora asta schimbi tu lenjeriile?
-Mama,tu ce cauti aici? Intreb uindu-ma in jur si lasand usor vaza in bratul drept. Nici nu stiu cum de am apucat-o cu doua maini,tinand cont ca am bratul in ghips. Ah,da,mi-am amintit! De frica...
-Am...aici locuiesc? Se uita stupefiata la mine,iar eu imi dau o palma mintala cand realizez ca nu prea are sens ce o intrebasem.
-Nu! Da! Adica nu la asta ma refeream. Ci te intrebam ce cauti la ora asta acasa? Parca erai de serviciu in seara aceasta,nu? Zic amintindu-mi ca dupa ce venisem azi de la spital,unde imi pusesem ghipsul,mama mi-a spus ca la noapte e de servici.
-M-a rugat Stephanie s-o inlocuiesc maine caci ea are de facut o excursie,iar ea dorise sa faca ea treaba mea azi. Am facut un schimb de locuri. Dar cu tine? Ce e? Ma intreaba revenind la mine.
-Pai,tocmai ce am avut un cosmar si am fugit sa incui usa,speriata,apoi m-am apropiat spre sursa unor zgomote bizare,adica camera voastra,si te-am gasit pe tine.
Incerc sa inventez o scuza plauzibila,incat buzele pe care mi le tot musc,s-au umflat.
-Ciudat,mi se parea ca te-am auzit vorbind la telefon. Mama ma priveste ciudat,incercand sa afle adevarul.
-Ai dreptate,ti se parea doar. Poate vorbisem in somn,datorita cosmarului. In fine,ce conteaza acum e ca sunt bine. Noapte buna! O sarut pe obraz si o iau la fuga spre camera mea, fara a mai astepta un raspuns din partea ei,care m-ar fi intors mai rau de cat sunt deja.
Intru in camera si cu inima batand ma apropiu de telefon.
Vad ca am 3 mesaje,dar ma linistesc cand citesc numele lui Jay pe ecran.
22:16
Sam,mi-a spus Skyler de accidentul tau. M-ai speriat de moarte ce s-a-ntamplat? Mai ales c-ai plecat fara sa lasi vreun semn,iar de atunci esti de negasit.
-Jay
23:42Sper ca maine sa-mi spui si mie si lui Sky exact ce-ai patit si cum. Esti datoare cu niste explicatii.
-Jay
00:07Samatha?! Tu macar citesti mesajele astea? Iti scriu ca un nebun si nu primesc niciun semn.
-JayCand termin de citit toate aceste mesajele,ma gandesc serios ca maine sa le explic prietenilor mei despre planul Mikellei de a ma pune in varful piramidei. Inca nu i-am spus nimanui ca m-a ales ca "varf" ,stiind de raul meu de inaltime.
Prietenii mei...nici ei n-o simpatizeaza. Iar daca aude Sky ca din vina Mikellei am cazut,o sechestreaza si dupa o omoara provocandu-i chinuri. Si zic astea,caci ea mi le-a spus cu pretextul ca "daca mai are treaba cu tine". Iar Jay,sigurat ii va fi alaturi la acea moarte chinuitoare caci nici el nu prea o are la inima. Sa fim seriosi,cine o are?E tipul ala de fata: blonda suprema,fuste pana sub fund,care dupa mine sunt deja maiouri asa ceva,machiaj strident si iubiti fara sfarsit. Avantaje: are toata scoala la picioare,atata timp cat tine de viata sociala si mereu castiga balul de "regina liceului", in fiecare sfant an.
Dezavantaje: in ochii profesorilor si a oamenilor cu ceva carte la cap(adica grupul meu) are doar o nuca in cutia craniana.Sunt sustrasa din ganduri cand imi simt telefonul vibrandu-mi,semn ca am primit probabil un alt mesaj de la Jay si dau sa-l deschid.
00:34
Dormi,iubito! -Necunoscut.
Brusc amintirea serii trecute imi apare in fata si inghit in sec. Din nou el.
Nu am curajul sa ma duc sa privesc pe geam daca e sau nu acolo,asa ca fug sa sting lumia si ma bag in patul cu perne numeroase si pufoase. Imi trac plapuma pana la gat si stau ca un ghemotoc. Mi-e frica. Cine stie ce pedofil ma urmareste? Sa recunosc,are o voce destul de sexi,dar calmitatea lui ma face sa tremur de nervi.Inghit in sec,gandindu-ma la ce zi am mai avut si azi,dar imediat plec in lumea viselor.
_________
CITEȘTI
Private Number
Teen Fiction-Alo? - ... -Ai de gand sa vorbesti sau iti inchid? -Doar voiam sa aud cum te enervezi. -Si ai auzit,desteptule? -Hm... Am trecut la alinturi. Apropo, ador lenjeria ta rosie. Iti scoate ochii in evidenta. -Stai! Ce? ~apel incheiat~