Pleopele imi erau greoaie. Imi era greu sa le deschid, fiind parca lipite cu superglue. Eram deja treaza dar cu ochii inchisi. Auzeam voci, insa una singura imi era cunoscuta. Oare putea sa fie cine credeam eu? Ma straduisem sa ajung in Institutul din New York de prea mult timp desi nu stiam de ce. Speram ca aceasta incercare sa nu fi adus la o mare greseala. Incep sa imi strang ochii si in sfarsit parca incepeau sa mi se deschida. Odata dechisi, analizam camera in care ma aflam. Tavanul inalt, peretii plin cu cuvinte in limbile antici si cateva duzine de paturi unul langa altul.
- S-a trezit! o voce patrunzatoare s-a auzit din spatele unei usi mari.
Se auzeau pasi repezi si usa s-a deschis cu un scartait profund. Doua siluete s-au desprins din umbra si s-au apropiat de patul meu. Puteau oare sa "ilustreze" mai bine un vanator de umbre? Un baiat blond, in jur de 18 ani a pus mainele pe cadrul metalic al patului.
-Vom incepe cu inceputul. Cine esti si de ce erai inconjurata de demoni?
Parca scuipa cuvantul demoni. Se uita la mine asteptand un raspuns. Ma intorc pe o parte si il ignor.
- Nu ma face sa fac asta pe calea grea. Nu vrei sa primesti runa adevarului.
Pielea mi se zbarlise. Era una din cele mai dureroase rune si ma miram cum de un pusti stie ceva asa puternic. Inseamna ca era cineva important. Fara sa ma intorc spun:
-Kaia.
Am auzit un oftat. Si-a dat seama cine sunt. O fugara. Cand parintii mei au fost executati, toate puterea lor mi-a revenit mie fiind singura mostenitoare. Insa conclavul nu accepta asta. Asa ca am fugit. M-am integrat printe muritori. Pana cand demonii m-au gasit. Stiam eu ca nu pot avea incredere in acel vampir.
-Ah, stai linistita, Conclavul nu te mai cauta. Spuse el persoana pe care o cautam, parca mai timid decat blondul.
- Esti in siguranta aici.
Si speram ca asa sa si fie.•an/ stiu stiu e foarte scurt, dar eheheh nu am mai avut putere sa scriu si examen in 3 saptamani si mdaaa, oricum am schimbat unele lucruri soo, deja e awkward asa ca am plecat, adios•
CITEȘTI
Survivor/ Alec Lightwood
FanfictionCand sangele pur si divin al unui inger se amesteca cu cel plin de ura si intunecat al unui demon, se creeaza unicul hibrid. Kaia se trezeste in Institutul din New York, amintindu-si doar numele. Amnezia sau mai bine zis blocajul o vor ascunde inca...