Maya's pov#
احنا دلوقتي في الطيارة و الطيارة بتطير....سبحان الله جبت التايهة أنا....هوووف مش عارفة أظن كده خلاص....حاسة بفراغ مش عارفة ليه...و الي هينطق و يقول فراغ و لحمة هبطحه بأقربها طوبة....."يرجي ربط الاحزمة ..ستهبط الطائرة خلال دقائق ....شكرا لكم علي متابعة خطوطنا و نرجو لكم إقامة سعيدة....."
ربطت الحزام و خمس دقايق ووصلنا الارض ...
~تسريع الاحداث~
ودعت البنات في المطار و ركبت تاكس و روحت نزلت من التاكس و نزلت الشنط و بصعوبة طبعا طلعت فوق....فتحت باب الشقة و دخلت حطيت الشنط في الصالة...و جاية ادخل الصالون لقيت حاجة مكنتش متوقعاها خالص و الي افتكرت اني خلصت منها....
After a day#
Louis's pov#
بعد ما البنات مشيوا كلنا بقينا بنغوص في الكإبة مع كل دقيقة تعدي....كنا قاعدين في الجنينة أنا و البويز ...كنا باصين للسما مبنعملش حاجة...هاري و ليام شغالين عياط من الصبح ولا كأنهم بنات عندها 15 سنة و حاطين اشاربات علي راسهم و بيولولوا من صبحية ربنا....و انا شريط حياتي مع ندي بيتعاد قدام عينيا....زين شغال سجاير طول الوقت لما خلص 6 علب لوحده...ناقص مين ...اه نايل...مش عارف هو باصص قدامه بقاله تلت ساعات مبيتحركش بدأت أشك أنه مات....هاري:اه يا رورو يا حبيبتي يا رورو يا حبيبتي....اه يا نور عيني يا ضنايا ياختااااي...
ليام:اه يا أميرة....اه يا أميرة...يا عين لماليمو بتاعك يا أميرة....يلاهوي ياختااااي
انا:بس بقة قرفتونا انتو الاتنين...ايه قلبتو نسوان فجأة....
هاري:بنت الكلب سايبالي التيشيرت الي أنا كنت بحبه عليها كتذكار ....اه يا رورو ....يا حبيبة قلب هرهر يا رورتي...
نايل: رورتي دي بتاعت مايا....
انا:اتحركت اخيرا...كنت بدأت اخاف منك
زين: *بيكح جامد* صدري منبش عايز اكح....
لوي:جتك القرف ما انت كحيت كتير ناقص ترجع علينا بعد كده...بطل بقة ريحة السجاير خنقتني....
زين:بقولك ايه انا بطلتها عشان سما...و راحت...سما..راحت ...بجد راحت...
انا:انت جاي تتصدم دلوقتي ....يلا انضم لحزب هاري و ليام للنسوان....
نايل:انا مخنوق...
هاري:عاااا يا روان يا....قول اقسم بالله ما كلنا مخنوقين....*رجع تاني يصوت*
لوي:طب لما كل واحد بيشكيلي محنته و همه...امال أنا أقول لمين أن ندي مبقتش موجودة....
أنت تقرأ
me and my friends dream 2 (#wattys2016)
Aléatoireبعد ما ابطالنا العشرة و رؤيا خاضوا مغامرة من سبع مراحل بتدربهم ازاي يحموا بعضهم و نجحوا و طلعوا من اللعبة بأمان اما بقي في الجزء ده هتبقي عقبات في طريق حبهم فهل هيصمدوا قدامها ؟؟! ده اللي احنا هنعرفه في الجزء التاني من قصه حلمي انا و اصدقائي mikona...