Han, rummet, hjälp!!

5.3K 19 0
                                    

Jag frågade:
- Vad kollar ni på??
- Vad fan tror du?! Säger han med ett flin. Jag tycker inte att det här är kul!! Jag vill hem till mamma och pappa, även fall dom inte var så snälla men iallafall inte så duma!
- Gå upp till rummet till höger när du kommer upp för trappa så väntar någon eller något där! Skrattade han och flina åt mig.
Jag ville inte gå men jag gjorde det ändå så jag inte skulle få stryk!
Jag gick upp för trappan lite skakis och Leo gick bakom mig, väldigt nära gick han! När vi kom till rummet asså utanför rummet så sa han:
- Vill du öppna eller jag?
Jag sa inget...
- Jaha tack för svaret snor unge! Sa han argt och öppnade dörren.
Jag bara stog där med öppen min och fattade inte vad jag såg!!! Jag trodde jag skulle dö, jag kunde inte tro det!! Leo puttade in mig i rummet och låste 10 FUCKING LÅS!!!!!! Varför så många. Jag kommer ju dö här inne!!!
- Hej gumman lilla! Kul att se dig igen, har saknat dig jätte mycket!
(Viskar)
- NOT!
- Hahaha! Skrattar han hot fult!
Jo det är...
-----------------------------------------
Så det här blev ett litet kapitel och det är bara för att det är sent för mig och varför jag inte har skrivit på länge e för att vi har haft så många nationella prov och masser med andra prov men nu har vi 2 kvar på fredag och efter det kan jag nog skriva mer!! Men hoppas ni gillade kapitlet ändå!
Och fall ni vill veta vem det var som va i rummet så ha tålamod tills nästa kapitel kommer!
//03pink03

SåldWhere stories live. Discover now