FRIIII!!!!!!

4.4K 12 2
                                    

När jag varit under vattnet ett ganska så långt tag så drar dom upp mig igen och jag får andas ut.
Pappa och Leo släpper mig med en duns och springer ut, jag fattar inte varför dom springer.

-Herregud...! Säger jag tyst för mig själv och kollar ut genom fönstret.

Det står flera polis bilar utanför. Undra vem som har ringt dom!! Dom står beväpnade och jag börjar panka och ha mig på fönstret och skriker:

- Snälla rädda miiiig!!!!!!

Jag bankade så hårt så att dom kollade upp och dom såg mig och gjorde tummen upp till att dom skulle hjälpa mig.

Jag hörde en hård smäll och dörren for upp, jaaaaa!!!!! Jag e fan äntligen räddad!!!!!!

3 beväpnande poliser kom in genom dörren, 2 killar och 1 tjej. Tjejen kom fram och frågade fall jag mådde bra och sedan ledde hon ut mig och satte mig i polisbilen och körde iväg till polisstationen.
Det var ganska pinsamt eftersom jag bara satt i ett par strip kläder.

~~ Framme vid polisstationen ~~

Jag gick in i ett litet rum och fick lite riktiga kläder på mig, dock lite stora men bättre det än inget alls!

Vi gick in i ett rum där man pratade och det fanns en mikrofon och vi satte oss ner och jag berättade från när jag kom hem till mamma och pappa och hur dom skickade iväg mig till Leo. Alla våldtäckter och att pappa hjälpte Leo och allt sånt! Hon sa sedan att jag skulle få åka till en fosterfamilj och bo där.

Jag fick hälsa på dom hemma hos dom och få se mitt rum och det var en mamma, en pappa, en 3 år tjej och en 15 årig kille. Och även djur! 3 fjäll hundar, 2 Bond katter och 5 st mustang hästar.

------------

Jag är så jävla ledsen för att det inte kommit upp på typ tusen år men boken slutar faktist här!!

Vill ni ha en epilog? Vad som hände sen?

Skriv i kommentarerna

//03pink03

SåldWhere stories live. Discover now